دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: جمهوری اسلامی آنچنان اقتدار دارد که نه تنها در مرزها بلکه آن سوی مرزها هرکسی بخواهد به کشور ضربه‌ای بزند، به سراغ او می‌رود و آن‌ها را منهدم خواهدکرد. شرح آنلاین – مهر: سرلشکر سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا در حاشیه مراسم […]

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: جمهوری اسلامی آنچنان اقتدار دارد که نه تنها در مرزها بلکه آن سوی مرزها هرکسی بخواهد به کشور ضربه‌ای بزند، به سراغ او می‌رود و آن‌ها را منهدم خواهدکرد.

شرح آنلاین – مهر: سرلشکر سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا در حاشیه مراسم رونمایی از کتاب تاریخ شفاهی «از سنندج تا خرمشهر» در جمع خبرنگاران، درباره شرارت گروهک‌های تروریستی در مرزهای کشور اظهار داشت: جمهوری اسلامی، نظامی مقتدر است و این دشمنان بسیار ضعیف هستند اما ما به این گروهک‌ها می‌گوییم پاسداران و نیروهای مسلح ما آنها را رها نخواهند کرد.

وی افزود: ربایش مرزبانان ما توسط گروهک‌های تحت حمایت سازمان‌های اطلاعاتی، با خیانت یک فرد بومی انجام گرفت.

صفوی تاکید کرد: جمهوری اسلامی آنچنان اقتدار دارد که نه تنها در مرزها بلکه آن سوی مرزها هرکسی بخواهد به کشور ضربه‌ای بزند، به سراغ او خواهد رفت و آن‌ها را منهدم خواهد کرد.