معاون پارلمانی رییس جمهور اعلام کرد:قانون عدم بکارگیری بازنشستگان در پست های دولتی اجازه ابقای استاندار کنونی آذربایجان شرقی را نمی دهد.

به گزارش خبرنگار شرح آنلاین؛حسینعلی امیری سه شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، با بیان این مطلب افزود: همه ابزارهای توسعه در این آذربایجان شرقی فراهم بوده و مجید خدا بخش به عنوان استاندار کنونی در ۱۳ ماه حضور خودگام های مناسب و خوبی در توسعه استان برداشته است.

وی ابراز امیدواری کرد:استاندار جدید نیز بتواند مسیر توسعه این استان را ادامه دهد.

معاون پارلمانی رییس جمهور در این دیدار همچنین بر عقب نشینی آمریکایی ها در تحریم های نفتی و بانکی اشاره کرد و گفت:آمریکایی ها بر خلاف ادعا هایشان مبنی بر به صفر رساندن میزان صادرات نفت ایران نتوانسته اند در این زمینه موفق شوند.

امیری ادامه داد:کشور در موقعیت خطیری قرار دارد که تنها با برنامه ریزی، اتحاد بین جریان ها و گروه ها و نیز یکپارچگی ملت با قوای سه گانه و روحانیت در حفظ منافع ملی می توان تاثیر تحریم ها را به حداقل رساند و از گردنه های سخت به خوبی عبور کرد.

وی خاطر نشان کرد: آمریکائی ها تصور داشتند از طریق اقتصادی می توانند کشور ما را به زانو در آورند که با تدابیر رهبری و برنامه های دولت و لطف الهی موفق نشدند.