جمع آوری و توزیع کمک های مومنانه توسط اهالی و بسیجیان مسجد فاطمه الزهرای شهرک باغمیشه - شرح آنلاین
جمع آوری و توزیع کمک های مومنانه توسط اهالی و بسیجیان مسجد فاطمه الزهرای شهرک باغمیشه
عکاس : هاشم حضرتی | شناسه خبر : 44699 | تاریخ انتشار : 29 دی 1399 - 23:25 |

با کمک اهالی شهرک باغمیشه و نمازگزاران و بسیجیان مسجد فاطمه الزهرای شهرک باغمیشه ۱۵۰ بسته حمایتی برای حمایت از اقشار محروم و آسیب پذیر محلات حاشیه ای شهر تبریز و نیازمندان شهرک باغمیشه جمع آوری و توزیع شد.

حجت الاسلام کمیل هاتفی امام جماعت مسجد فاطمه الزهرای باغمیشه در این رابطه به خبرنگار شرح آنلاین گفت: در سالروز شهادت دخت نبی گرامی اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) کمک های مومنانه اهالی منطقه شامل روغن، برنج، حبوبات، ماکارونی، رب، ماسک و مواد ضد عفونی کننده است.

وی افزود: ارزش تقریبی هر کدام از این بسته ها حدود ۲۰۰ هزار تومان است که هزینه آن از طریق اهالی و نمازگزاران منطقه و حمایت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) تامین شده است.

علی حسن پور فرمانده پایگاه شهید محسن حججی مسجد فاطمه الزهرا(س) نیز در این باره گفت: اعضای پایگاه مقاومت این مسجد با هدف کمک به خانواده های نیازمندان در جمع آوری و بسته بندی کمکهای مومنانه حضور فعال داشته و توزیع آن را با همراهی امام جماعت و هیئت امنای مسجد بر عهده گرفتند.

وی افزود: این کمک ها در سالروز شهادت حضرت فاطمه ی زهرا(س) به دست نیازمندان رسید تا سیره ی آن بانوی بزرگوار در دستگیری از نیازمندان حفظ شود.

 

برچسب ها
ثبت دیدگاه

گالری تصاویر مشابه