امدادگران جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی طی ۲۴ ساعت گذشته با انجام ۱۸ فقره ماموریت در نقاط مختلف و جاده های برف گیر استان، ۹۵۰ نفر از مردم گرفتار در برف و کولاک را نجات دادند. به گزارش شرح آنلاین به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر آذبایجان شرقی، در پی بارش برف و […]

امدادگران جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی طی ۲۴ ساعت گذشته با انجام ۱۸ فقره ماموریت در نقاط مختلف و جاده های برف گیر استان، ۹۵۰ نفر از مردم گرفتار در برف و کولاک را نجات دادند.

به گزارش شرح آنلاین به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر آذبایجان شرقی، در پی بارش برف و کولاک روز جمعه در بیشتر شهرها و روستاهای آذربایجان شرقی، نجات گران مستقر در پایگاه های امداد جاده ای استان با انجام ۱۸ فقره عملیات امدادی به کمک گرفتاران شتافتند.
در این عملیات ها امدادگران هلال احمر به بیش از ۹۵۰ نفر از هم وطنان گرفتار در برف و کولاک در محورهای مواصلاتی اصلی و فرعی استان امداد رسانی کردند.
نجاتگران مستقر در پایگاه های امداد جاده ای جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی علاوه بر کمک به هدایت خودروها و روان سازی عبور و مرور نسبت به اسکان موقت ۴۳نفر از در راه مانده گان در پایگاه های هلال احمر کرده و لوازم گرمایشی در میان اسکان یافتگان توزیع کردند.
طی روز گذشته هشت نفر از مصدومان حوادث جاده ای نیز توسط نجات گران هلال احمر به نزدیک ترین مراکز درمانی انتقال داده شدند.
گفتنی است بارش برف همراه با کولاک شدید و افت قابل توجه دما روز گذشته سراسر آذربایجان شرقی را فرا گرفته بود.