در حالی که گروه خودروسازی ایران خودرو به تازگی قیمت جدید 4 محصول خود را افزایش داده بود امروز قیمت 5 محصول دیگر خود را افزایش داد.

به گزارش شرح آنلاین به نقل از فارس، شرکت خودروسازی ایران خودرو در لیست جدید قیمت‌های دی ماه ۹۷ قیمت‌های جدید ۵ محصول خود را اعلام کبراساس لیست جدید، این شرکت خودروسازی قیمت پژو پارس ال ایکس  اتوماتیک با ترمز ضد قفل و کیسه هوای راننده و سرنشین و ایموبیلایزر و یورو ۴ را از ۶۵ میلیون تومان به ۷۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان افزایش داد.

همچنین این خودروساز قیمت پژو ۲۰۷i دنده دستی با کیسه هوای راننده و سرنشین و رینگ فولادی و یور ۴ را از ۶۱ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان به ۷۰ میلیون تومان رساند.

براساس لیست اعلامی این خودروسازی قیمت دنا پلاس با کیسه هوای راننده و سرنشین یورو ۴ از ۶۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به ۷۶ میلیون تومان افزایش یافت.

همچنین قیمت هایما S5 توربو دنده اتوماتیک با کیسه هوای رانده و سرنشین، جانبی و پرده‌ای تریم تیره و یورو ۵ از مبلغ ۱۲۱ میلیون تومان به ۱۳۸ میلیون افزایش یافت و قیمت دانگ فنگ H30cross اتوماتیک با تریم تیره و کیسه هوای راننده و سرنشین جانبی و استاندارد یورو ۴ از مبلغ ۶۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به ۷۵ میلیون تومان افزایش یافت.

این در حالی است که این خودرو ساز پیش از این هم قیمت چند محصول خود از جمله پژو پارس اتوماتیک را از ۵۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به ۸۳ میلیون و رنو تندر ۹۰ پیکاپ را از ۳۹ میلیون و ۱۶۲  تومان به ۷۷ میلیون تومان و وانت آریسان دوگانه سوز را از ۳۱ میلیون  ۸۶۱ هزار تومان به ۳۶ میلیون تومان افزایش داده بود  و برای محصول S30 اتوماتیک خود قیمت ۱۴۱ میلیون تومان را اعلام کرد.