میزان،(شرح آنلاین )- مدیر عامل شرکت شهروند گفت: از ۱۹ اسفند ماه عرضه گوشت گرم گوسفندی وارداتی با قیمت تنظیم بازار تنها در فروشگاه‌های شهروند و سازمان میادین میوه و تره بار آغاز شد.

مسعود سریع القلم ،مدیر عامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند اظهار داشت : در راستای عرضه مطلوب گوشت گوسفندی تنظیم بازار به جامعه هدف که شامل تعاونی‌های مصرف کارگری، ارگان ها، سازمان ها، وزارت خانه‌ها و سایر شهروندان می‌شود و بر اساس مصوبه کمیته تنظیم بازار کل کشور مقرر شده است عرضه گوشت تنظیم بازار از طریق دو مجموعه شهروند و سازمان میادین میوه و تره بار انجام شود.

مسعود سریع القلم در ادامه با اشاره به تغییرات ایجاد شده در نحوه عرضه گوشت تنظیم بازار تصریح کرد: این تصمیم به منظور جلوگیری از واسطه گری دلالان و تامین گوشت مورد نیاز شهروندان به صورت متمرکز اتخاذ شده است و شهروندان می‌توانند از امروز با ارائه کارت ملی به میزان ۳ تا ۴ کیلوگرم گوشت گرم قرمز را به صورت بسته بندی خریداری کنند.

مدیر عامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند در خصوص نحوه عرضه این محصول خاطر نشان کرد: هر شهروند با ارائه کارت ملی خود می‌تواند از سهمیه گوشت تنظیم بازار با قیمت مصوب وزارت صنعت، معدن و تجارت و پشتیبانی امور دام کشور به مبلغ ۴۴، ۴۰۰ تومان برای ران گوسفندی و ۴۲، ۴۰۰ تومان برای سردست گوسفندی استفاده کند.

سریع القلم ادامه داد: کد ملی شهروندان در سامانه آنلاینی که به همین منظور طراحی شده ثبت می‌شود و هر نفر در ماه یک بار می‌تواند گوشت مصرفی خود را از طریق فروشگاه‌های شهروند تهیه کند.

وی با اشاره به شرایط خاص روز‌های پایانی سال و هیجان خرید شهروندان در خرید گوشت قرمز، یاد آور شد: با تدابیری که اندیشیده شده است، شرایط عرضه و توزیع گوشت گوسفندی طی روز‌های آینده بهبود پیدا خواهد کرد و بر اساس تصمیمی که مدیریت تنظیم بازار کل کشور گرفته است مشکل عرضه این محصول به زودی حل خواهد شد و گوشت مورد نیاز شهروندان بدون هیچ کمبودی، در فضایی آرام تامین خواهد شد.

 

س ر ۷۰/