دامغان ، مهر، (شرح آنلاین) - فرماندار دامغان بابیان اینکه ستاد اسکان مسافران نوروزی این شهرستان از روز شنبه ۲۵ اسفندماه فعالیت خود را آغاز می‌کند، گفت: اسکان مسافران دغدغه اصلی این ستاد است.

علی‌اصغر مجد امروز در آخرین نشست سال ۹۷ شورای آموزش‌وپرورش دامغان به میزبانی سالن جلسات شهید حسین‌علی آبادی این شهر، ضمن بیان اینکه ستاد اسکان مسافران نوروزی از ۲۵ اسفندماه آغاز به کار می‌کند، ابراز کرد: تمام تلاش‌های ستاد باید بر ارائه خدمات مطلوب و درخور شأن مسافران و زائران رضوی باشد.

وی گفت: سال گذشته ۲۳ هزار مسافر از خدمات ستاد اسکان مسافران نوروزی دامغان برخوردار شدند که به لحاظ ارائه خدمات مطلوب، این شهرستان رتبه اول را در استان سمنان کسب کرد.

فرماندار دامغان در دیگر بخش سخنان خود بابیان اینکه آموزش‌وپرورش پایه اصلی جامعه است، گفت: آموزش‌وپرورش با داشتن نیروی انسانی وظیفه تعلیم و تربیت را بر عهده دارد و این نیروی انسانی درنهایت جامعه را کارآمد می‌سازد.

مجد اظهار داشت: اساس سلامت جامعه پیشرفت و ترقی تعلیم و تربیت نیروی انسانی است که باید به آموزش و پرورش توجه داشت و از آن غافل نشد.

وی خاطر نشان کرد: توجه به آموزش و پرورش کمک به رشد و توسعه جامعه است و باید برای کمک به این امر باید از نظرات و نخبگان در آموزش و پرورش استفاده کرد.

 

پ ع ۷۲/