ورزش سه ، (شرح آنلاین) - مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی اعلام کرد با وجود قول هایی که برای تزریق پول به این باشگاه تا قبل از بیستم اسفندماه دریافت کرده اما این اتفاق نیفتاده است.

بهرام رضاییان در گفت و گو با روابط عمومی باشگاه پارس جنوبی درباره مشکلات مالی نماینده جم در لیگ برتر و اینکه قبل از عید نوروز پرداختی ای به بازیکنان انجام نشد ، اظهار داشت : متاسفانه با وجود قول هایی که به ما داده شده بود، هیچ پولی به حساب باشگاه نیامد و نتوانستیم به بازیکنان و کادرفنی و اجرایی پولی پرداخت کنیم. در این خصوص خانم الماسی نماینده مردم جم در مجلس شورای اسلامی و همچنین آقای سیدپیروز موسوی مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی تلاش های زیادی انجام دادند و پیگیری های متعددی کردند. حتی آنها قول هایی گرفته بودند که قبل از بیستم اسفندماه به تیم پول تزریق شود اما متاسفانه این کار انجام نشد.

وی ادامه داد: ما به قوانین نفت و گاز کاملا آشنا هستیم اما با این همه پتانسیلی که در منطقه وجود دارد، انتظار حمایت داریم. شرکت های فعال در منطقه باید به فکر محیط پیرامونی خودشان نیز باشند و در شرایطی که همه می دانند مردم منطقه دغدغه ای جز تیم فوتبال پارس جنوبی ندارند، اما شب عید کمکی به تیم انجام نشد.

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی همچنین گفت: شب عید نوروز است و وظیفه مان بود که طبق قولی که به بازیکنان وکادرفنی داده بودیم، درصدی از قراردادهایشان را پرداخت کنیم تا دست خالی نزد خانواده هایشان نروند اما متاسفانه با وجود امیدواری زیاد در دقیقه ۹۰ همه چیز برعکس شد.

رضاییان با گلایه از برخی شرکت ها تاکید کرد: در سال ۹۷ بعضی شرکت ها حمایت کردند و کمک هایی انجام دادند اما بعضی که قول داده بودند تا شب عید پول بدهند، بی مهری و بدقولی کردند تا این شرایط سخت پیش بیاید. من فقط امیدواریم همه همکاری انجام دهند تا این تیم با قدرت بماند و به کارش ادامه دهد. شرایط برایمان سخت شده و باید حمایت ها انجام شود تا موجبات دلخوشی مردم استان بوشهر وبه خصوص شهرستان جم را فراهم آوریم.

وی در پایان درباره شایعه مدیرعاملی اش در باشگاه تراکتورسازی افزود: من از این موضوع بی خبر هستم. هیچ صحبتی با من نشده و در حال حاضر تمام دغدغه ام حل مشکلات مالی پارس جنوبی و مصائب بازیکنان و کادرفنی تیم خودمان است.

 

منبع: ورزش۳

ر ع ۷۷/