تبریز ، (شرح آنلاین) - تمرینات تیم تراکتورسازی از امروز مورخه چهارم فروردین ماه پیگیری شد تا سرخپوشان را آماده ادامه بازی های لیگ برتر کند.

تمرینات تیم تراکتورسازی که به منظور عید نوروز تعطیلات خود را سپری می کرد ، از امروز چهارم فروردین ماه برای ادامه بازی های لیگ برتر پیگیری شد.

در این تمرین تراکتوری ها به آماده سازی بدنی خود و نزدیک شدن به شرایط مسابقه پرداختند که بدین ترتیب برای ادامه بازی های لیگ برتر مشکلی نداشته باشند.

اما نکته قابل توجه تمرین امروز سرخپوشان نبود مجدد آنتونی استوکس و تاخیرش در پیوستن به تیم بود که باعث نگرانی مجدد هواداران شد.

آنتونی استوکس و لی اروین به دلیل برنامه پروازی و مسعود شجاعی با توجه به محرومیتش در بازی بعد با اجازه کادر فنی کمی دیرتر به تمرینات سرخپوشان ملحق می شود.

احسان حاج صفی دیگر ملی پوش تراکتور نیز با توجه به تاخیر چند ساعتی خود نتوانست در تمرینات امروز این تیم شرکت کند و از فردا تمرینات خود را پیگیری می کند.

سرمربی تراکتور نیز پیش از تعطیلات تاکید کرده بود که برای تاخیر در زمان بازگشتن به تمرینات هیچ عذر و بهانه ای قابل قبول نیست و همگان باید در موعود مقرر به تمرینات این تیم اضافه شوند.

این در حالی است که تا پایان بازی های لیگ برتر ۸ بازی مهم و حیاتی باقی مانده است و پنج تیم بالای جدول درصددند عنوان قهرمانی را ازآن خود کنند و در این میان تیمی موفق می شود که با برنامه تر ، منظم تر و حرفه ای تر عمل کند.

از این رو تراکتوری ها نیز استارت ۸ فینال حیاتی خود را زدند تا هر چه پرقدرت تر پا به میدان گذاشته و اتفاقات خوشی را برای هواداران این تیم در سال ۹۸ رقم بزنند.

 

ر ع ۷۷/