تبریز ، (شرح آنلاین) - در حالی که چهار روز به آغاز مجدد لیگ برتر و بازی های حساس پایانی این لیگ مانده است ، استوکس و اروین همچنان غائب های تیم تراکتور هستند تا دوباره از قانون باشگاه سرپیچی کرده باشند.

با نزدیک شدن به عید نوروز خارجی های تراکتور از جمله استوکس و اروین برای مرخصی به کشور های خود سفر کردند اما باید بلافاصله پس از اتمام آن به تبریز بازمی گشتند.

جورج لیکنز نیز بر این موضوع تاکید کرده و اعلام کرده بود برای این امر هیچ عذر و بهانه ای مورد قبول نخواهد بود و همین اتفاق هم افتاد و درخواست چند نفر از کادر فنی و بازیکنان برای مرخصی بیشتر رد شد.

اما گویا قدم لی اروین به تبریز زیاد خوش نبوده و با ورود او آنتونی استوکس را هم بی نظم می کند.

اروین که با پاک کردن پست های مربوطه به تراکتور نشان داد از حکم باشگاه برای بی انضباطی وی راضی نیست بار دیگر به کشور خود برگشت تا اکنون موضوع بازگشت مجددش سر تمرینات در هاله ای از ابهام قرار گیرد.

اما نکته قابل توجه آنتونی استوکس همواره بازیکن اصلی و تاثیر گذار تیم بوده و مثل این است وجود اروین بر روی او هم اثر می گذارد و موجب بی نظمی او نیز می شود.

این دو بازیکن بنا بر قراردادی که دارند سرانجام باید در تبریز حاضر شده و علت تاخیر های مکرر در پیوستنشان به تمرینات تیم را توضیح دهند.

اما در این میان یوکیا سوگیتا دیگر خارجی تراکور نشان داده نظم برای ژاپنی ها فقط حرف و حدیث نیست و سر دقیقه موعود مقرر در تبریز حاضر شده و به تمرینات خود می پردازد تا بیش از پیش با تیم هماهنگ شود.

آنتونی استوکس پس از هفته ها ناکامی بعد از بازگشت مجددش به تیم در سه دیدار انتهایی توانست گلزنی کند و شرایط ایده آل خود را برای بار دوم به دست آورد.

اما این وقفه تکراری می تواند باعث ناهماهنگی مجدد وی شده و او را از شرایط مسابقه دور کند.

باید دید مسئولان و مدیران باشگاه اینبار برای تاخیر مجدد و عادی بریتانیایی ها دست به چه عملی می زنند تا پس از این سر زمان معین شده در تبریز حاضر شوند.

 

ر ع ۷۷/