مهر ، ( شرح آنلاین ) - فرمانده انتظامی ایلام گفت: تمام ظرفیت‌ها و یگان‌های عملیاتی و انتظامی برای مقابله با حوادث احتمالی سیل در حالت آماده باش هستند.

سردار نورعلی یاری فرمانده انتظامی استان ایلام صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: با شدت بارش‌ها از بامداد امروز و هشدارهای قبلی هواشناسی و ستاد بحران استان در خصوص احتمال وقوع سیل در نقاط مختلف و تفرجگاه‌های استان، تمام ظرفیت‌های نیروی انتظامی را برای خدمت رسانی به مردم و حوادث احتمالی بسیج کرده ایم.

وی با بیان اینکه تمام یگان‌های امدادی و عملیاتی نیروی انتظامی در سطح استان در حالت آماده باش کامل هستند، تصریح کرد: گشت‌های خودرویی، موتوری و پیاده پلیس در سطح شهر و تفرجگاه‌های استان جهت هشدار به مردم برای احتمال وقوع سیل، خودداری از ترددهای غیر ضروری، لزوم جمع آوری چادرها در تفرجگاه‌ها توسط مردم و بازگشت آن‌ها به شهر افزایش یافته است.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه مردم به هشدارهای پلیس توجه کنند، تصریح کرد: تلاش همه ما این است که برای هیچ یک از هم استانی‌ها و گردشگران نوروزی اتفاق ناگواری نیافتد لذا مردم با رعایت هشدارهای پلیس و ستاد بحران می‌توانند از حوادث احتمالی جلوگیری کنند و همیار ما باشند.

سردار یاری با تأکید بر بازگشت مردم از تفرجگاه‌ها به شهر گفت: هواشناسی هشدار داده شدت بارش باران و احتمال وقوع سیل تا چند روز آینده در استان دور از انتظار نیست، انتظار داریم مردم به هشدارها توجه کنند تا سلامتی همشهریانمان به خطر نیافتد.

 

منبع : مهر

س ب ۶۳/