در ارزیابی و سنجش شاخص های نظام سلامت اداری در سازمان، منطقه ۸ عملیات انتقال گاز با کسب رتبه برتر بر بلندای افتخار قرار گرفت. به گزارش شرح آنلاین به نقل از  روابط عمومی منطقه ۸ عملیات انتقال گاز ایران، مهرداد چهری، رئیس تحلیل سیستمها و مدیریت انرژی و دبیر نظام سلامت اداری منطقه […]

 

در ارزیابی و سنجش شاخص های نظام سلامت اداری در سازمان، منطقه ۸ عملیات انتقال گاز با کسب رتبه برتر بر بلندای افتخار قرار گرفت.
به گزارش شرح آنلاین به نقل از  روابط عمومی منطقه ۸ عملیات انتقال گاز ایران، مهرداد چهری، رئیس تحلیل سیستمها و مدیریت انرژی و دبیر نظام سلامت اداری منطقه ۸ با اعلام این خبر گفت: رویکرد مهم در این ارزیابی، عملیاتی نمودن قانون ارتقای نظام سلامت اداری در سازمان، شناسایی و  حفظ ارزش ها و هنجارها، ارتقاء حس وظیفه شناسی کارکنان و همچنین مقابله با موارد احتمالی فساد اداری است.
چهری حفظ و تقویت ارزشهای سازمانی را از محورهای اصلی قانون ارتقای نظام سلامت اداری دانست و  افزود: رعایت قوانین و مقررات، نظارت دقیق و مستمر بر امور و استفاده از نیروی انسانی متعهد، متخصص و مسئولیت پذیر، مشارکت عمومی، شفافیت در امور و حاکم بودن قانون و مقررات باعث رفع آسیبهای پیش رو بوده و قطعا از عوامل مهم و موثر در راهکارهای اصلاحی شاخص های سلامتی اداری محسوب می شود.
رئیس تحلیل سیستمها و مدیریت انرژی منطقه ۸ عملیات انتقال گاز اظهارداشت: بی شک در عملیاتی نمودن قانون ارتقای نظام سلامت اداری در سازمان و جلب رضایت ارباب رجوع، افزایش سرعت پاسخگویی، آگاهی مردم و اطلاع رسانی به موقع و مطلوب، و نحوه ارائه خدمات مطلوب و مؤثر به مردم با توجه به حفظ کرامت انسانی افراد و گرامی شمردن جایگاه مراجعین و همچنین مشارکت کارکنان این منطقه در فرایند تصمیم سازی – افزایش تعهد کارکنان به سازمان – افزایش خلاقیت و نو آوری- بهبود بهره وری و صرفه جویی اقتصادی و کاهش هزینه های منطقه دلایل اصلی برای کسب این افتخارات می باشد.
وی اظهار امیدواری کرد: با مرور راهکارهای نظام سلامت اداری و نگاه دقیق به مقوله نظارت بتوانیم از وقوع ناهنجاریها پیشگیری نموده و مقابله با موارد احتمالی تخلفات اداری، زمینه را برای توسعه و گسترش سلامت نظام اداری هموار نماییم.
شایان ذکر است، در اولین نشست دبیران کمیته های سلامت اداری شرکت ملی گاز ایران که به میزبانی شرکت گاز استان گلستان در شهر گرگان برگزار شد، منطقه ۸ عملیات انتقال گاز با کسب امتیاز برتر در بین شرکت کنندگان و همچنین مقام اول در شرکت انتقال گاز به عنوان سازمان پیشرو در مدیریت نظام سلامت اداری معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.