دبیر ائتلاف مستقلین آذربایجان شرقی گفت: کاندیداهای شورای شهر تبریز می توانند با در نظر گرفتن اهداف ائتلاف جهت عضویت در لیست، وارد رایزنی شوند. به گزارش پایگاه خبری شرح آنلاین، رضا جمالی دبیر ائتلاف مستقلین آذربایجان شرقی فعالیت های ائتلاف مستقلین در شورای اسلامی شهر را بسیار خوب عنوان کرد و افزود: دبیرخانه ائتلاف مستقلین که […]

دبیر ائتلاف مستقلین آذربایجان شرقی گفت: کاندیداهای شورای شهر تبریز می توانند با در نظر گرفتن اهداف ائتلاف جهت عضویت در لیست، وارد رایزنی شوند.

به گزارش پایگاه خبری شرح آنلاین، رضا جمالی دبیر ائتلاف مستقلین آذربایجان شرقی فعالیت های ائتلاف مستقلین در شورای اسلامی شهر را بسیار خوب عنوان کرد و افزود: دبیرخانه ائتلاف مستقلین که به شکل شورایی اداره می شود در حال مطالعه سوابق و شرایط کاندیداها می باشد.

جمالی در مورد نحوه عضویت کاندیداها در ائتلاف اظهار داشت: شورا در حال بررسی سوابق و شرایط کاندیداها می باشد ولی با این وجود همه کاندیداها از فرصت مناسب و مساوی برخوردارند که جهت عضویت در این ائتلاف با در نظر گرفتن اهداف آن وارد مذاکره و رایزنی جهت حضور در لیست باشند.

دبیر ائتلاف کاندیداهای مستقل با اشاره به اهمیت لیست ائتلاف مستقلین در انتخابات شوراها گفت: ائتلاف مستقلین شورای پنجم تبریز از دو منظر قابل اهمیت است. از یک طرف هویت مستقل کاندیدا را برای مردم محرز می کند و از سوی دیگر باعث هم افزایی در جهت افزایش رای و کاهش هزینه های انتخاباتی می گردد.

جمالی افزود: دوری از نزاع های سیاسی و جناحی، ترجیح مصلحت شهری بر منافع شخصی و گروهی و همینطور حداکثرسازی شفافیت مالی در شهرداری از جمله اهداف ائتلاف مستقلین در شورای پنجم تبریز در صورت راه یابی به شورا می باشد.

انتهای پیام/