حواشی دومین روز از ثبت نام انتخابات از نامزدهای ریاست جمهوری با یک نامزد مدرک دبیرستانی آغاز شد. به گزارش پایگاه خبری شرح آنلاین، حواشی دومین روز از ثبت نام انتخابات از نامزدهای ریاست جمهوری با یک نامزدی که دارای مدرک دبیرستانی بود آغاز شد. پسر ۱۹ ساله اهل چهار محال بختیاری است به ما گفت که […]

حواشی دومین روز از ثبت نام انتخابات از نامزدهای ریاست جمهوری با یک نامزد مدرک دبیرستانی آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری شرح آنلاین، حواشی دومین روز از ثبت نام انتخابات از نامزدهای ریاست جمهوری با یک نامزدی که دارای مدرک دبیرستانی بود آغاز شد.
پسر ۱۹ ساله اهل چهار محال بختیاری است به ما گفت که وقتی جوانان توانستند در جنگ توفیق پیدا کنند پس می شود به جوانان اتکا کرد.
وی همچنین به ما گفت : با برداشتن تحریم ها چیزی درست نمی شود و بعضی فقط قول ۱۰۰ روزه به مردم می دهند ولی به قول هایشان عمل نمی کنند. این قول ها قول نیستند . مردم نباید به این قول ها اعتماد کنند. چراکه ما دیدیم رییس جمهور فعلی قول حل مشکلات صد روزه را داد و بعد زیرهمه ان قول ها زد. البته خیلی دوست دارم با روحانی مناظره کنم و برای این مسئله حتی مذاکراتی را آغاز کردم .این نامزد انتخابات گفت که من به هیچ وجه قول صد روزه حل مشکلات کشور را نمی دهم و معتقدم هر جوان ایرانی با سه میلیون تومان می تواند اشتغالزایی کند .

وی گفت که برای رونق اقتصادی برنامه دارد و از اینکه شنیده یک دانشجو برای یک میلیون تومان تحصیلش را رها کرد ،ناراحت است .

این پسر ۱۹ ساله گفت درباره شعار انتخاباتی اش گفت که شعار من دروغ نگفتن به مردم است و هیچ قول صد روزه ای در بساط ندارم.

وی گفت که اگر قصد صد روزه دادم بدانید که دروغ گفتم .

این پسر ۱۹ سال در پایان درباره ترامپ گفت که انشالله ترامپ نابود خواهد شد.
انتهای پیام/