امروز یک دستگاه مینی‌بوس به هنگام حرکت در میدان فهمیده از مسیر منحرف و پس از واژگونی به داخل پروژه اولدوز سقوط کرد. به گزارش پایگاه خبری شرح آنلاین، به نقل از روابط عمومی آتش نشانی تبریز، حسن مُطلبی اظهارداشت: ساعت ۶:۲۱ دقیقه صبح امروز یک دستگاه مینی بوس به هنگام حرکت در میدان فهمیده از مسیر منحرف […]

امروز یک دستگاه مینی‌بوس به هنگام حرکت در میدان فهمیده از مسیر منحرف و پس از واژگونی به داخل پروژه اولدوز سقوط کرد.

به گزارش پایگاه خبری شرح آنلاین، به نقل از روابط عمومی آتش نشانی تبریز، حسن مُطلبی اظهارداشت: ساعت ۶:۲۱ دقیقه صبح امروز یک دستگاه مینی بوس به هنگام حرکت در میدان فهمیده از مسیر منحرف و پس از واژگونی به  داخل پروژه اولدوز سقوط و منجر به مصدومیت راننده و ۲ سرنشین آن شد.

مدیر روابط عمومی آتش نشانی تبریز گفت: پس از آگاهی از این واقعه و حضور در محل آتش نشانان هر چه سریع‌تر راننده و یکی از سرنشینان را به بیرون منتقل کرده و در اختیار عوامل اورژانس قرار  دادند.

همچنین در اثر صدمات وارد شده به مینی بوس، یکی از سرنشینان در بین خمیدگی سقف و بدنه مینی‌بوس دچار محبوس شدگی سختی شده بود که آتش نشانان بلافاصله با استفاده از تجهیزات نجات اقدام به برش قسمت‌هایی از مینی‌بوس  و رهاسازی وی کردند.

در اثر این حادثه هر سه نفر دچار مصدومیت از ناحیه سر و صورت و اعضای بدن  شده بودند که جهت مداوا در اختیار عوامل اورژانس قرار گرفتند.

انتهای پیام /