فعال حوزه فرهنگ گفت: تاسیس رادیو گردشگری و فرهنگ در تبریز یکی از نیازهای اساسی در جهت رسیدن به اهداف تبریز ۲۰۱۸ است. به گزارش پایگاه خبری شرح آنلاین، دکتر علی دلکش در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه تاسیس رادیو گردشگری تبریز، توسعه ارتباطات بی سیم در سطح شهر، زیباسازی محیط های شهری و […]

فعال حوزه فرهنگ گفت: تاسیس رادیو گردشگری و فرهنگ در تبریز یکی از نیازهای اساسی در جهت رسیدن به اهداف تبریز ۲۰۱۸ است.

به گزارش پایگاه خبری شرح آنلاین، دکتر علی دلکش در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه تاسیس رادیو گردشگری تبریز، توسعه ارتباطات بی سیم در سطح شهر، زیباسازی محیط های شهری و تامین اماکن اقامتی از ضروریات تبریز ۲۰۱۸ محسوب می شود، اظهار کرد: فرصت به وجود آمده برای تبریز، می تواند گردشگران موقتی سال ۲۰۱۸ را با رقم قابل توجهی هر ساله به تبریز و حتی سایر شهرهای دیدنی کشور بکشاند.

وی افزود: از عنوان شهر نمونه گردشگری جهان اسلام مشخص است که این انتخاب بر اساس فاکتورهای مذهبی، تاریخی، فرهنگی صورت گرفته و طبیعتا گردشگران ورودی نیز همین معیارها را در نظر خواهند گرفت.

دکتر دلکش با بیان اینکه باید معیارها و امکانات شهری به اندازه ای جذاب و گیر باشند که بتواند گردشگران را برای سفر دوباره در سال بعد ترغیب کند، تصریح کرد:باید ضمن استفاده تمام و کامل زیرساخت های موجود شهری، مدیریت شهری برخی از زیرساخت ها اصلاح کند.

وی در بخش دیگر سخنان خود بر انتخاب آگاهانه و بابصیرت در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا تاکید کرد و گفت: مردم باید در انتخاب افراد دقت کافی را داشته باشند و انتخاب آگاهانه صورت گیرد و همچنین عرصه را برای برخی از افراد که با اهداف خاصی به شورا می روند را تنگ کنند.

انتهای پیام/