یکی از بازیکنان تیم المپیاکوس در خلال بازی دوستانه شب گذشته (جمعه) این تیم دچار مصدومیتی شدید از ناحیه سر شد. به گزارش پایگاه خبری شرح آنلاین به نقل از سایت رادیو ورزش یونان، تیم المپیاکوس شب گذشته در اولین بازی دوستانه خود در اردوی اتریش رودرروی تیم واتنس این کشور قرار گرفت و با […]

یکی از بازیکنان تیم المپیاکوس در خلال بازی دوستانه شب گذشته (جمعه) این تیم دچار مصدومیتی شدید از ناحیه سر شد.

به گزارش پایگاه خبری شرح آنلاین به نقل از سایت رادیو ورزش یونان، تیم المپیاکوس شب گذشته در اولین بازی دوستانه خود در اردوی اتریش رودرروی تیم واتنس این کشور قرار گرفت و با دو گل پیروز شد. در جریان این بازی رستوس، یکی از بازیکنان کلیدی تیم المپیاکوس با ضربه‌ای در ناحیه سر مواجه شد که پس از افتادن روی زمین با از دست دادن هوشیاری قطره‌های خون از دهانش خارج شد.

این اتفاق آن‌قدر ناراحت‌کننده بود که بازیکنان المپیاکوس در میانه زمین اشک می‌ریختند. نبود تیم درمانی و آمبولانس در کنار زمین سبب شد تا اقدامات لازم جهت درمان اولیه و انتقال هم‌تیمی یونانی انصاری‌فرد به بیمارستان با تأخیر زیادی انجام شود.

یکی از مقامات باشگاه المپیاکوس با انتقاد از اتریشی‌ها به خاطر  نبود تیم پزشکی و آمبولانس در زمان برگزاری بازی دوستانه گفت: خوشبختانه رستوس هوشیاری‌اش را به دست آورده و تحت نظر پزشکان در بیمارستان است. او فعلاً باید در بیمارستان بماند تا اقدامات درمانی به صورت کامل انجام شوند.

در بازی شب گذشته تیم المپیاکوس کریم انصاری‌فرد، ملی‌پوش ایرانی این تیم غایب بود.

تصاویری از اتفاق تلخ و شوک‌آور تیم المپیاکوس در بازی دوستانه با واتنس اتریش را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/