معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور جزئیاتی از حضور میهمانان خارجی در مراسم تحلیف رئیس‌جمهور را تشریح کرد. به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری شرح آنلاین، پرویز اسماعیلی معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور از حضور هشت رئیس‌جمهور و ۱۹ رئیس مجلس در مراسم تحلیف حکم ریاست جمهوری خبر داد. وی با بیان اینکه تاکنون حضور حداقل […]

معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور جزئیاتی از حضور میهمانان خارجی در مراسم تحلیف رئیس‌جمهور را تشریح کرد.

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری شرح آنلاین، پرویز اسماعیلی معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور از حضور هشت رئیس‌جمهور و ۱۹ رئیس مجلس در مراسم تحلیف حکم ریاست جمهوری خبر داد.

وی با بیان اینکه تاکنون حضور حداقل ۹۲ هیئت بلندپایه خارجی و بین‌المللی در این مراسم مسجل شده و احتمال افزایش تعداد هیئت‌ها نیز وجود دارد، اظهار داشت: در این مراسم ۲۵ هیئت از آسیا و اقیانوسیه، ۲۶ هیئت از کشورهای عربی و آفریقایی و ۳۰ هیئت از اروپا و قاره آمریکا شرکت می‌کنند.

معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور  از حضور ۱۱ هیئت از دبیران کل و مسئولان ارشد سازمان‌های بین‌المللی و منطقه‌ای در این مراسم خبر داد و افزود: در مراسم تحلیف ریاست‌جمهوری هشت رئیس‌جمهور و ۱۹ رئیس مجلس حضور خواهند داشت.

به گفته وی، ۹ معاون رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر، هفت معاون رئیس مجلس، ۱۱ وزیر امور خارجه و ۳۵ فرستاده ویژه کشورها نیز در مراسم تحلیف ریاست‌جمهوری حضور دارند.

معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور ، افزود: همچنین در این مراسم ۱۲ معاون وزیر خارجه، شش رئیس گروه دوستی پارلمانی و دو رئیس کمیسیون سیاست خارجی پارلمان‌ها حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/