تمرینات تیم ماشین‌سازی پس از پیروزی این تیم مقابل خونه به خونه، به مدت ۳ روز تعطیل شد. به گزارش شرح آنلاین، تیم ماشین‌سازی عصر امروز از سری مسابقات جام حذفی باشگاه‌های کشور موفق شد با نتیجه ۲ بر یک از سد تیم خونه‌به‌خونه بگذرد و به مرحله یک‌هشتم نهایی این مسابقات صعود کند. پس‌ازاین […]

تمرینات تیم ماشین‌سازی پس از پیروزی این تیم مقابل خونه به خونه، به مدت ۳ روز تعطیل شد.

به گزارش شرح آنلاین، تیم ماشین‌سازی عصر امروز از سری مسابقات جام حذفی باشگاه‌های کشور موفق شد با نتیجه ۲ بر یک از سد تیم خونه‌به‌خونه بگذرد و به مرحله یک‌هشتم نهایی این مسابقات صعود کند.

پس‌ازاین دیدار، کادر فنی تیم ماشین‌سازی به مدت ۳ روز تمرینات این تیم را تعطیل کرده و بازیکنانش را به استراحت فرستاد. قرار است بازیکنان تیم ماشین‌سازی از روز جمعه تمرینات خود را در تبریز آغاز کنند.

بازیکنان تیم ماشین‌سازی در حالی به تعطیلات رفته‌اند که رسول خطیبی به بازیکنان مصدومش دستور داده که در تبریز بمانند و زیر نظر پزشک ماشین سازان به فیزیوتراپی بپردازند.

آندرانیک تیموریان، کاپیتان تیم ماشین‌سازی نیز که به‌عنوان تنها بازیکن این تیم، به تیم ملی دعوت شده قرار است به تهران سفر کرده و خود را هتل المپیک به کادر فنی تیم ملی کشورمان معرفی  کند.