فارس،(شرح آنلاین) - رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص انتشار کلیپ زد و خورد مامور پلیس راهور با یکی از شهروندان توضیحاتی ارائه کرد.

سردار محمدرضا مهماندار در نشست رسانه‌ای خود در واکنش به کلیپ پخش شده درباره یکی از ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی مبنی بر درگیری با شهروندان اظهار داشت: حساب یک نفر در یک سازمان را هم نباید به حساب همه همکاران مجموعه گذاشت.

وی گفت: ما از هیچ رفتار خشونت‌آمیزی حتما طرفداری نمی کنیم و هرکس در مجموعه ما در هر مقام و درجه باشد اگر رفتارش مناسب نباشد حتما برخورد می‌کنیم.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد: سردار اشتری فرمانده ناجا و سردار رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ دستور ویژه برای پیگیری موضوع داده‌اند و هم اکنون در حال تحقیق هستیم.

وی گفت: هم از  آن سرباز وظیفه و هم از شاهدین در حال تحقیق هستیم البته آن طرفی که مورد زد و خورد قرار گرفته خانم نیست بلکه یک مرد است که در موضوع دخالت کرده و درگیری به وجود آمده است.

سردار مهماندار تصریح کرد: در حال بررسی موضوع بطور ویژه هستیم.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: سرباز وظیفه‌ای که در این کلیپ با یک شهروند درگیر شده دارای مدرک لیسانس در یک رشته مهندسی است، اما ما نمی‌توانیم رفتار‌های یک فرد را با هر مدرکی تغییر دهیم، زیرا این رفتار‌ها ناشی از تربیت گذشته است.

سردار مهماندار گفت: ما سربازان وظیفه را ۲ ماه آموزش می‌دهیم تا برای پلیس راهور خدمت کنند، اما هیچ کس نمی‌تواند رفتار یک فرد را در عرض دو ماه تغییر داد.

 

 

 

 

 

منبع: فارس

ن ش۶۵/