پانزدهمین جلسه هیئت مدیره انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش نفت با حضور اکثریت اعضاء در تبریز برگزار شد. به گزارش روابط عمومی شرکت پلایش نفت تبریز ،در این جلسه که بیست و سوم شهریور ماه برگز ار شد گزارشی از عملکرد انجمن توسط عاشوری دبیر کل به اعضاء ارائه شد. سپس رئیس هیئت مدیره مشکلات […]

پانزدهمین جلسه هیئت مدیره انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش نفت با حضور اکثریت اعضاء در تبریز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پلایش نفت تبریز ،در این جلسه که بیست و سوم شهریور ماه برگز ار شد گزارشی از عملکرد انجمن توسط عاشوری دبیر کل به اعضاء ارائه شد. سپس رئیس هیئت مدیره مشکلات و چالشهای پیش روی صنعت پالایش نفت را برشمرد .
همچنین باقری عضو هیئت مدیره انجمن و مدیر عامل پالایشگاه تبریز از پروژه های در دست اقدام در این پالایشگاه گزارشی ارائه کرد و هر یک از اعضاء هیئت مدیره نیز به تفصیل پیرامون مشکلات مطروحه ، راه حل هایی را ارائه کردند.
پس از پایان جلسه هئیت مدیره ، دبیر کل انجمن به همراه اعضاء هیئت مدیره ضمن بازدید از سایت پالایشگاه تبریز از پروژه اختلاط روغن این پالایشگاه دیدن کردند
باقری در توضیح پروژه اختلاط ، امکان تولید با ظرفیت ۴۰-۳۰ هزار تن در سال، تولید روغن موتورهای دیزلی و بنزینی تک گریدی و چند گریدی، تولید روغن های صنعتی و امکان تولید ضد یخ را از اهداف این پروژه برشمرد.
به گفته وی این پروژه که اعتبار آن ۱۵ میلیون یورو پیش بینی شده خرداد ۹۳ آغاز شده تا پایان مرداد ۹۶ ، ۹۹٫۵۰% پیشرفت داشته است.