به گزارش شرح آنلاین به نقل از شهریار، معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز در خصوص این نمایشگاه با اشاره به اقدامات مختلف شهرداری تبریز در رویداد تبریز۲۰۱۸ گفت: برگزاری ۷۱ عنوان نمایشگاه و نشست ملی و بین المللی و امضای هفت تفاهم نامه از جمله این اقدامات بود. حجت الاسلام احمد حمیدی افزود: برگزاری […]

به گزارش شرح آنلاین به نقل از شهریار، معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز در خصوص این نمایشگاه با اشاره به اقدامات مختلف شهرداری تبریز در رویداد تبریز۲۰۱۸ گفت: برگزاری ۷۱ عنوان نمایشگاه و نشست ملی و بین المللی و امضای هفت تفاهم نامه از جمله این اقدامات بود.

حجت الاسلام احمد حمیدی افزود: برگزاری ۱۷ هفته فرهنگی و خواهر خواندگی، تبلیغ در تمامی مراکز استان‌ها، برگزاری برنامه‌های رسانه‌ای و آموزشی و ملی و فراملی از دیگر برنامه‌ها بوده است.

وی صدور رایگان مجوز پروانه ساخت ۲۲ هتل و مسافرخانه و بهره برداری از مرکز همایش های بین المللی شهرداری، ساماندهی بازار تبریز و تلاش برای تکمیل پروژه مقبره‌الشعرا را از مهمترین اقدامات شهرداری تبریز برای رویداد تبریز ۲۰۱۸ دانست.

حمیدی سپس گفت: انجام ۱۷۶ عنوان برنامه در قالب جشنواره، همایش و اجلاس، سمپوزیم و هفته های فرهنگی و مسابقات ورزشی و نمایشگاه در سطح ملی و فراملی در مجموعه شهرداری تبریز به منظور رویداد تبریز ۲۰۱۸ انجام شده است.

وی ادامه داد: شهرداری تبریز در این رویداد از نظر سخت افزاری و نرم افزاری تلاش خود را فراتر از تکلیف سازمانی انجام داده است.

وی ادامه داد: این نمایشگاه در موضوع تبریز ۲۰۱۸ پس از بازدید نمازگزاران به مدت یک هفته در یکی از مراکز فرهنگی شهرداری در معرض دید عموم خواهد بود.