به گزارش شرح آنلاین به نقل از شهریار، مرتضی موحد نیا در حاشیه جلسه فوق العاده شورای اسلامی شهر تبریز که با محوریت بررسی کلیات بودجه در سال آینده برزار شد اظهار داشت: امروز در این جلسه کلیات بودجه با ۲ هزار و ۶۶۸ میلیارد تومان به تصویب رسید. وی اظهار داشت: شهرداری تبریز امسال […]

به گزارش شرح آنلاین به نقل از شهریار، مرتضی موحد نیا در حاشیه جلسه فوق العاده شورای اسلامی شهر تبریز که با محوریت بررسی کلیات بودجه در سال آینده برزار شد اظهار داشت: امروز در این جلسه کلیات بودجه با ۲ هزار و ۶۶۸ میلیارد تومان به تصویب رسید.

وی اظهار داشت: شهرداری تبریز امسال نسبت به سال های گذشته بودجه واقعی تری را در مدت زمان کوتاه تهیه و تقدیم شورای اسلامی شهر کرد و در زمان مناسب کلیات آن توسط اعضا تصویب شد تا روند اجرای مناقصات پروژه های اولویت دار قبل از آغاز فصل کاری سال آینده به اتمام برسد.

موحدنیا تصریح کرد: شهرداری تبریز برای سال آینده پروژه های مختلف اولویت دار مخصوصا در حوزه عمرانی را در دستور کار خود قرار داده و ضرورت داشت اجرای آنها به موقع آغاز شود.

وی ادامه داد: اعضای کمیسیون برنامه و بودجه شورا با توجه به اهمیت موضوع، جلسات مشترک متعددی را با شهرداری برگزار کردند که در نهایت بودجه پیشنهادی در صحن علنی مطرح و کلیات آن به تصویب رسید.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار تبریز خاطرنشان کرد: این معاونت پس از تلاش تیم کارشناسی اداره کل برنامه ریزی و بودجه توانست لایحه بودجه منطقی برای سال آینده با در نظر گرفتن شرایط ساخت و سازها، تنظیم و تقدیم شورای محترم اسلامی شهر تبریز کند.