به گزارش شرح آنلاین به نقل از شهریار، جلسه ستاد استقبال از نوروز ۱۳۹۸شهرداری تبریز ظهر امروز با حضور رسول موسایی، قائم مقام شهردار و اعضای این ستاد برگزار شد. قائم مقام شهردار در این جلسه اظهار کرد: تمام مناطق و سازمان های شهرداری تبریز در حوزه های مختلف نیروهای انسانی و منابع خود را […]

به گزارش شرح آنلاین به نقل از شهریار، جلسه ستاد استقبال از نوروز ۱۳۹۸شهرداری تبریز ظهر امروز با حضور رسول موسایی، قائم مقام شهردار و اعضای این ستاد برگزار شد.

قائم مقام شهردار در این جلسه اظهار کرد: تمام مناطق و سازمان های شهرداری تبریز در حوزه های مختلف نیروهای انسانی و منابع خود را امسال برای طرح استقبال از نوروز به کار می گیرند.

وی گردشگران را سفیر اطلاع رسانی شهر دانست و تصریح کرد: تلاش می کنیم در تعطیلات عید نوروز با آماده سازی شهر، استقبال خوبی از گردشگران داشته باشیم.

قائم مقام شهردار تبریز افزود: گلکاری شهر، تنظیف خیابان‌ ها، نصب المان های مناسبتی، پاک‌ سازی و شستشوی معابر، تکمیل نواقص نمازخانه های شهر، رنگ ‌آمیزی جدول ها، لکه گیری خیابان های اصلی، تعمیر و تجهیز روشنایی و مبلمان پارک ها، اجرای برنامه های فرهنگی و رسیدگی به وضعیت سرویس های بهداشتی در اولویت فعالیت ‌های نوروزی شهرداری تبریز است.