استاندار آذربایجان شرقی گفت:پرداختن به دین، قرآن و سیره معصومین تنها راه مقابله با آسیب‌‌های اجتماعی است. به گزارش شرح آنلاین به نقل از نصر، مجید خدابخش”، در هشتمین اجلاسیه منطقه‌‌ای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و علمای بلاد، اظهار کرد: به نوبه خود تقدیر و تشکر می کنم که از دو سیاست گفته […]

 

استاندار آذربایجان شرقی گفت:پرداختن به دین، قرآن و سیره معصومین تنها راه مقابله با آسیب‌‌های اجتماعی است.

به گزارش شرح آنلاین به نقل از نصر، مجید خدابخش”، در هشتمین اجلاسیه منطقه‌‌ای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و علمای بلاد، اظهار کرد: به نوبه خود تقدیر و تشکر می کنم که از دو سیاست گفته مقام معظم رهبری، “اقتصاد مقاوتی” و “مقابله با آسیب های اجتماعی”، در این اجلاس پر فیض به مبحث مقابله با آسیب های اجتماعی پرداخته می شود.
وی ادامه داد: در مقابله با آسیب های اجتماعی با اینکه علوم غربی روش هایی را ولو مفید ارائه می دهند اما گوهر گران بهایی به نام دین را در آن دخیل نداده اند، که خوشبختانه در جامعه اسلامی کشور ما بهترین و کوتاه ترین روش مقابله با آسیب ها در کنار روش ها و متدهای ارائه شده، دین است.

استاندار آذربایجان شرقی گفت: طی جلسه ای که با روانشناسان اجتماعی در این ارتباط داشتیم، آن ها روش هایی را برای مقابله با این معضل اعلام کردند اما وقتی خداوند می فرماید الا بذکر الله… در این روش های علمی، جایگاه ذکر خدا کجاست؟ آیا می شود بدور از آیات اللهی در زندگی فردی به این آرامش درونی برسیم، قطعا نه! حتی اگر اقتصاد مقاومتی را در جامعه اجرا کنیم ، بدون ذکر خدا هیچ ثمره ای نخواهد داشت.

وی ادامه داد: در کشوری که به نام دین انقلاب شده و توسط ولی فقیه رهبری می‌شود پرداختن به دین، قرآن و سیره معصومین تنها راه مقابله با آسیب‌‌های اجتماعی است.
خدابخش در پایان بیان کرد: امیدواریم تمام مهمانان در این استان تاریخ ساز و قهرمان پرور که حضور دارند با خاطره خوش شهر را ترک کنند.