پانزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز با شرکت یک هزار ناشر داخلی امروز افتتاح شد. به گزارش شرح آنلاین به نقل از  ایسنا ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در آیین افتتاحیه این نمایشگاه با اشاره به همکاری گسترده ارگان های دولتی در برگزاری این نمایشگاه اظهار کرد: این نمایشگاه با دستور وزیر ارشاد […]

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز با شرکت یک هزار ناشر داخلی امروز افتتاح شد.

به گزارش شرح آنلاین به نقل از  ایسنا ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در آیین افتتاحیه این نمایشگاه با اشاره به همکاری گسترده ارگان های دولتی در برگزاری این نمایشگاه اظهار کرد: این نمایشگاه با دستور وزیر ارشاد با ابعاد گسترده تری برگزار می شود و یک هزار ناشر  با ۱۲۰هزار عنوان کتاب و  در حوزه ناشران خارجی، یک صد ناشر از ۲۱کشور با ۳۲هزار عنوان کتاب شرکت کرده اند

محمد محمدپور افزود: بن حمایتی این نمایشگاه نسبت به سال های قبل از یک میلیارد و دویست میلیون تومان به یک میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان افزایش یافته است.

این مسئول بیان کرد: در بخش مطبوعات و رسانه‌ها، ۶۵غرفه در اختیار اصحاب رسانه قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: در این نمایشگاه بخش های فرهنگی گسترده‌ای تهیه شده و دروازه  ورود به رویداد فرهنگی تبریز ۲۰۱۸ خواهد بود.

محمدپور به اهمیت کتاب و کتاب خوانی اشاره کرد و گفت: کتاب مایع حیات و محرک توسعه جامعه است، فرهنگ اساس و مبنای توسعه است.

وی افزود: نمایشگاه کتاب به مطالبه جدی مردمی تبدیل شده است و تعطیل بردار نیست.

نمایشگاه کتاب تبریز از امروز  دوم آبان الی هفتم آبان از ساعت ۱۰ الی ۲۰ پذیرای علاقمندان می باشد.برپایی نمایشگاه مطبوعات در سالن اختصاصی از برنامه های ویژه این نمایشگاه است.