ورزش سه ، (شرح آنلاین) - سرمربی ماشین سازی در صورت شکست برابر پرسپولیس بار دیگر شاهد برپایی جشن قهرمانی حریف پیش چشمانش خواهد بود.

پرسپولیس روز شنبه در دیداری حساس برابر ماشین سازی تبریز قرار خواهد گرفت. تیمی که در این فصل نمایش موفقی را از خود به جا گذاشته و توانسته به نتایج مناسبی دست یابد. با این حال آنها در صورتی که در تهران برابر پرسپولیس شکست بخورند، شرایط را برای جشن قهرمانی سرخپوشان یک هفته پیش از پایان فصل مهیا خواهند کرد.

نکته جالب توجه اما در صورت شکست ماشین سازی ، به نیمکت این تیم مربوط می‌شود؛ جایی که رضا مهاجری حضور دارد و پیش از این نیز در زمان هدایت پدیده مشهد و در تهران، بعد از شکست تیمش شاهد جشن قهرمانی پرسپولیسی‌ها بود.

پرسپولیس در شرایطی قهرمانی لیگ شانزدهم را جشن گرفت که در تهران یک روز تلخ را برای پدیده رقم زد و موفق شد شاگردان رضا مهاجری را با چهار گل شکست دهد. کمال کامیابی نیا، علی علیپور، مهدی طارمی و فرشاد احمدزاده گلزنان پرسپولیس در آن دیدار بودند و باید دید در بازی روز شنبه چه اتفاقاتی رقم خواهد خورد و آیا مهاجری بار دیگر شاهد جشن قهرمانی حریف خواهد بود یا رقبا را با کسب نتیجه لازم، خوشحال خواهد کرد.

 

منبع : ورزش سه

ر ع ۷۷/