فارس، (شرح آنلاین) - جلسه با موضوع آسیب شناسی انتخابات گذشته در حوزه مسائل ارتباطی و اتخاذ تمهیدات لازم برای برگزاری مطلوب یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

 جلسه با موضوع آسیب شناسی انتخابات گذشته در حوزه مسائل ارتباطی و اتخاذ تمهیدات لازم برای برگزاری مطلوب یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، برگزار شد

در ابتدای جلسه فتحعلی بیگلو مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری به ارائه مطالبی در خصوص برگزاری انتخابات به روش تمام الکترونیکی پرداخت و گزارشی اجمالی از وضعیت آنتن دهی شعب اخذ رای در انتخابات گذشته را به حاضرین جلسه تشریح کرد.

 معاون محترم سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان هم در این جلسه ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، به اهمیت و حساسیت‌های موجود در برگزاری انتخابات به ویژه انتخابات مجلس شورای اسلامی به لحاظ محلی بودن اشاره و وقوع هرگونه وقفه در برگزاری و اعلام نتایج انتخابات به هر دلیل ممکن را زمینه ساز شائبه، تقلب و تخلف در اذهان مردم محلی دانست و بر ضرورت انجام تمهیدات لازم برای جلوگیری از مشکلات احتمالی همچون مشکلات ارتباطی تاکید کرد.

خدابخش مرادی در ادامه با اشاره قوانین موجود در برگزاری انتخابات، گفت: برگزاری انتخابات بر عهده تمامی دستگاه‌ها و ادارات بوده و می‌بایست با تمامی امکانات موجود در برگزاری مطلوب آن تلاش شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود دلیل برگزاری زود هنگام این جلسه را انجام هماهنگی‌های لازم در حوزه مسائل ارتباطی و فناوری عنوان کرد و گفت: هرگونه قصور و کم کاری دستگاه‌ها و ادارات در این خصوص را غیر قابل قبول است.

 

الف – ب ۶۶/