مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز با اشاره به هشدارهای هواشناسی و احتمال تندباد شدید، از آماده باش کلیه واحدهای فضای سبز سطح تبریز خبر داد. به گزارش  شرح آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز، محمدحسین حسن زاده با بیان این مطلب اظهار داشت: بنا به […]

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز با اشاره به هشدارهای هواشناسی و احتمال تندباد شدید، از آماده باش کلیه واحدهای فضای سبز سطح تبریز خبر داد.
به گزارش  شرح آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز، محمدحسین حسن زاده با بیان این مطلب اظهار داشت: بنا به گزارش اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی مبنی بر وزش باد شدید طی عصر امروز و فردا – یکشنبه و دوشنبه – اقدامات لازم جهت کاهش خسارات ناشی از این وضعیت جوی ناپایدار انجام شده است.
حسن زاده افزود: بر این اساس ، کلیه واحدهای فضای سبز مناطق مختلف تبریز ، شرکت های فضای سبز، نیروهای هرس، ماشین آلات و… به طور آماده باش در حوزه مربوطه مستقر هستند.
وی با اشاره به اینکه کلیه تمهیدات لازم برای محافظت از گونه های گیاهی و فضای سبز شهری توسط سازمان پارکها و فضای سبز تبریز اتخاذ شده است، گفت: تمام تلاش ما برای وارد آمدن کمترین خسارت به فضای سبز شهری است.
مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز با تاکید بر اینکه اقدامات لازم جهت کاهش خسارات ناشی از این وضعیت جوی ناپایدار ضروری است، تصریح کرد: نیروهای فضای سبز تبریز تمام تلاش خود برای تحقق این امر را به کار می برند.