نزدیک به ۹۰ درصد از مجموع بازخورد انجام یافته در قبال کلیه تماس های صورت گرفته با مرکز مدیریت شهری ۱۳۷ شهرداری تبریز در فروردین ۹۸ مورد رضایت شهروندان قرار گرفته است.

به گزارش شرح آنلاین به نقل از شهریار، بنا بر اعلام مرکز مدیریت شهری ۱۳۷ شهرداری تبریز، در فروردین ۹۸، در مجموع ۱۲ هزار و ۳۷۵ تماس از سوی شهروندان با این مرکز صورت گرفته که از این تعداد سه هزار و ۸۱۶ تماس ثبت شده و سه هزار و ۱۵۹ تماس منجر به اقدام اجرایی شده و ۶۵۷ تماس در دستور کار بررسی و کارشناسی جهت اقدام است.

همچنین هشت هزار و ۵۵۹ تماس از کل تماس ها مربوط به راهنمایی میهمانان، گردشگران، شهروندان و موارد تکراری بوده است.

طبق اعلام مرکز مدیریت شهری ۱۳۷ تبریز، از ۱۸/۰۸ درصد تماس ها بازخورد اخذ شده و میانگین رضایتمندی حاصل شده ۸۸/۵۳ درصد است که این میزان رضایتمندی در مقایسه با دی و اسفند ۹۷ رشد داشته است.