رئیس ستاد بزرگداشت هفته بسیج سپاه عاشورا گفت: همزمان با فرا رسیدن هفته بسیج هزار برنامه در سطح استان آذربایجان شرقی اجرا می شود. به گزارش شرح آنلاین به نقل از فارس ، الیاس گل محمدزاده ظهر در جمع خبرنگاران  به تشریح برنامه‌های هفته بسیج در سطح استان پرداخت و “بسیج مظهر مردم سالاری دینی […]

رئیس ستاد بزرگداشت هفته بسیج سپاه عاشورا گفت: همزمان با فرا رسیدن هفته بسیج هزار برنامه در سطح استان آذربایجان شرقی اجرا می شود.
به گزارش شرح آنلاین به نقل از فارس ، الیاس گل محمدزاده ظهر در جمع خبرنگاران  به تشریح برنامه‌های هفته بسیج در سطح استان پرداخت و “بسیج مظهر مردم سالاری دینی ” را شعار محوری هفته بسیج سال جاری اعلام کرد.
وی روزشمار برنامه‌های هفته بسیج را بدین شرح اظهار کرد: ۲۹ آبان با عنوان “بسیج – اقتصاد مقاومتی و سازندگی، ۳۰آبان بسیج – محرومیت زدایی و خدمت رسانی، یک آذر بسیج -اعتلای فرهنگی و اجتماعی، دوم آذربسیج- اندیشه ورزی و تولید علم، سوم آذر بسیج – مسجد محوری و ولایت مداری چهارم آذر بسیج -درس مقاومت و استکبار ستیزی و پنجم آذر بسیج- جهاد کبیرو روحیه انقلابی “.
گل‌محمد زاده در ادامه برگزاری همایش طلایه داران سازندگی، افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی، همایش جهادگران علم و فناوری، گردهمایی حلقه صالحین در نماز جمعه، برگزاری همایش تخصصی تولید کنندگان اقتصاد مقاومتی، دیدار با خانواده‌های شهدا، افتتاح نمایشگاه کتاب با عنوان انقلاب و بسیج، پیاده‌روی عمومی و خانوادگی بسیجیان را از جمله برنامه های تعیین شده برای هفته بسیج اعلام کرد.
وی با اشاره به این که ۳۸ برنامه محوری در هفته بسیج اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: دیدار برگزیدگان بسیجی با فرمانده معظم کل قوا در اول آذرماه یکی از برنامه‌های محوری هفته بسیج است که سهمیه استان آذربایجان‌شرقی برای این دیدار ۸۰ نفر از برگزیدگان بسیجی است.
گل محمدزاده در ادامه برگزاری همایش جهادگران علم و فناوری را یکی دیگر از برنامه‌های محوری هفته بسیج اعلام کرد و گفت: الگوسازی برگزیدگان بسیجی بین آحاد جامعه و تقویت روحیه خودباوری از اهداف برگزاری این همایش است.
گل محمدزاده در ادامه از تجمع بزرگ بسیجیان استان خبر داد و گفت: همزمان با سالروز تشکیل بسیج در پنجم آذرماه تجمع بزرگ بسیجیان با عنوان “شکوه مقاومت” در سراسر استان همزمان با سراسر کشور به منظور نمایش اقتدار و آگاهی بسیجیان و حفظ وحدت و انسجام آنان برگزار می‌شود.
رئیس ستاد بزرگداشت هفته بسیج سپاه عاشورا از آغاز طرح”گشت محله محور” خبر داد و افزود: همزمان با هفته بسیج طرح “گشت محله محور”به صورت نمادین در سطح شهر تبریز آغاز می‌گردد.
گل محمدزاده با اشاره به اردوهای راهیان نور دانش آموزی اظهارداشت: ۱۱ هزار و ۵۰۰ دانش آموز در طی سال جاری به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور اعزام شده اند و در هفته بسیج نیز اعزام دانش آموزان بسیجی به مناطق عملیاتی ادامه دارد.
وی گفت: در هفته بسیج ۱۳۰ خانه محروم نیز بهره برداری می‌رسد.
برگزاری نمایشگاه با موضوع عفاف و حجاب و آشنایی با شیوه های جنگ نرم، برگزاری مسابقه فرهنگی وبلاگ نویسی و اعزام بسیجیان به اردوهای راهیان نور شمال غرب کشور ، ویزیت رایگان بسیج جامعه پزشکی، برگزاری همایش خانواده و سبک زندگی، رزمایش پدافند سایبری، نشست منتظران موعود  و …. از دیگر برنامه هایی است که در طی هفته بسیج اجرا می گردد.