قرارداد پوشش گذاری حوضچه ها ،جمع آوری و امحاء گازهای VOC  در راستای فعالیت های زیست محیطی بین شرکت پتروشیمی تبریز و یک شرکت اماراتی به امضا رسید. به گزارش شرح آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی تبریز  این قرارداد شامل  پوشش گذاری حوضچه ها ؛ جمع آوری و امحاء گازهای ترکیبات آلی […]

قرارداد پوشش گذاری حوضچه ها ،جمع آوری و امحاء گازهای VOC  در راستای فعالیت های زیست محیطی بین شرکت پتروشیمی تبریز و یک شرکت اماراتی به امضا رسید.

به گزارش شرح آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی تبریز  این قرارداد شامل  پوشش گذاری حوضچه ها ؛ جمع آوری و امحاء گازهای ترکیبات آلی فرّار پتروشیمی تبریز با شرکت بین المللی امر ایر امارات  متحده عربی  به امضاء رسید.
در این طرح که به امضاء مهندس درفشی مدیرعامل پتروشیمی تبریز و نماینده پیمانکار رسید ، به منظور حذف آلاینده های زیست محیطی در سطح پوشش دهی ۱۳۰۰ مترمربع در واحد تصفیه پساب با مدیریت واحد پروژه ها به مرحله اجرا در می آید.
این پروژه با ۲ میلیون و ۱۲۵ هزار یورو سرمایه گذاری در مدت یکسال به بهره برداری خواهد رسید.
گفتنی است ارائه ی تکنولوژی ، طراحی مهندسی پایه و مهندسی تفصیلی ، خرید کالا و تجهیزات و همچنین نصب و راه اندازی بر عهده پیمانکار می باشد.