شرح آنلاین - مدیرعامل کشتارگاه صنعتی تبریز از اعزام خودروهای یخچال دار این سازمان به مرز مهران در ایام اربعین جهت خدمت رسانی به زوار اباعبدلله الحسین(ع) خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز، دکتر کریم قدرتی با اعلام این خبر ابراز داشت: در طول ایام اربعین حسینی و عزیمت عاشقان اباعبدلله الحسین(ع) به عتبات عالیات چندین دستگاه خودروی یخچال دار کشتارگاه صنعتی تبریز با استقرار در مرز مهران و داخل عراق نسبت به توزیع آب خنک در بین زوار اقدام کردند.

بر اساس این گزارش در این ماموریت خودروهای کشتارگاه تبریز با هماهنگی ستاد اربعین آذربایجان شرقی و مقامات عراقی تا عمق ۹۰ کیلومتری عراق با حضور خود در مسیر پیاده روی زوار اربعین حسینی اقدام به توزیع آب بسته بندی خنک در بین زایران و ارایه خدمات مرتبط با دیگر برنامه های ستاد اربعین کردند.

مدیرعامل کشتارگاه صنعتی تبریز ادامه داد: این خدمت رسانی به مدت دو روز در مرز مهران و داخل عراق انجام و بیش از ۲۰۰ هزار بطری آب معدنی در بین زوار به صورت ۲۴ ساعته توزیع شد.

 

همکاری کشتارگاه صنعتی تبریز در ذبح و توزیع ۷۰ راس گوسفند اهدایی آستان قدس رضوی

کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز با همکاری آستان قدس رضوی ۷۰ راس گوسفند اهدایی تولیت مقدس رضوی را ذبح و در بین نیازمندان توزیع کرد.

به گزارش روابط عمومی کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز، دکتر کریم قدرتی با اعلام این خبر گفت: آستان قدس رضوی در طرح احسان توزیع گوشت بین خانواده های نیازمند مناطق محروم استان ۷۰ راس گوسفند در اختیار این واحد قرار داد تا با ذبح شرعی و بهداشتی آنها سفره خانواده نیازمندان از احسان رضوی رنگین شود.

وی افزود: در این طرح تامین دام به عهده آستان قدس رضوی بوده و کشتار و نظارت بر بهداشت ، کیفیت و بسته بندی و توزیع گوشت توسط واحدهای مختلف سازمان کشتارگاه صنعتی تبریز صورت گرفت.