پایگاه اطلاع رسانی شهریار در دهمین نمایشگاه مطبوعات و رسانه های استان، میزبان علاقه مندان است.

به گزارش شرح آنلاین به نقل از شهریار، سعید حاجی زاده، مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز گفت: پایگاه اطلاع رسانی شهریار-باشید”>شهریار به عنوان ارگان رسمی شهرداری تبریز و رسانه مجوزدار در این نمایشگاه حضور پیدا می کند.

او افزود: اعضای تحریریه این پایگاه خبری نیز در زمان بندی های مشخص برای گفتگو با مراجعان و پاسخگویی به سوالات شهروندان در غرفه حضور خواهند داشت.

به گفته مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز، حضور مدیران شهری در غرفه شهریار-باشید”>شهریارنیوز و پاسخگویی به سوالات خبرنگاران این پایگاه خبری، از دیگری برنامه های پیش بینی شده برای نمایشگاه مطبوعات و رسانه ها است.

سعید حاجی زاده یادآور شد: همچنین گزارشگران برنامه تلویزیونی تبریزیم که با مشارکت شهرداری تبریز و صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی تولید می شود، در غرفه شهریار-باشید”>شهریار حضور یافته و به تهیه گزارش می پردازند.

او درباره برنامه های جنبی این نمایشگاه نیز اعلام کرد: سامانه ثبت نام «شهروندخبرنگار» و سامانه ثبت «اطلاعات شهدا» نیز برای اولین بار در غرفه شهریار-باشید”>شهریارنیوز در راستای تعامل هرچه بیش تر این پایگاه خبری با عموم شهروندان فعالیت خواهد داشت.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز در پایان ابراز امیدواری کرد که دهمین نمایشگاه مطبوعات و رسانه های شهری بتواند در ارتقا سطح رسانه های استان اثربخش باشد.

دهمین نمایشگاه مطبوعات آذربایجان شرقی همزمان با هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز از ۲۹ مهر تا ۴ آبان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تبریز- سالن شهریار-باشید”>شهریار برگزار می شود.