وزیر امورخارجه رژیم پهلوی گفت: برای اولین بار به شما می گویم ژنرال قاسم سلیمانی یکی از شخصیت های شناخته شده دنیا بود، او سربازی وطن پرست و شرافتمند بود.

اردشیر زاهدی در گفتگو با بی بی فارسی با بیان این مطلب گفت: او بچه ایران و ساخته ایران بود و این احترام همه را جلب می کند.

وی افزود: این آدمها باید از دروغگویی و هشت خط حرف زدن خودشان را خارج کنند، من داشتم از گوشی به برخی از اخباری که پخش می فرمایید گوش می کردم و یکی از چیزهایی که قبلا در نیویورک تایمز هم نوشته ام این است که این آقای وزیر امور خارجه آمریکا اصلا نمی فهمد چه می گوید، آدم بدبخنی است که حرف هایش را عوض می کند.

وزیر امورخارجه رژیم پهلوی ادامه داد: آمریکای بدبخت خود امضاء کننده قانون صیانت از آثار فرهنگی در زمان جنگ است، چطور می تواند وزیر امورخارجه کشوری یک چنین جنایت جنگی را انجام دهد و از این مزخرفات حرف بزند.

زاهدی گفت: هی تروریسم تروریسم می گویید در حالیکه آمریکا بزرگترین تروریست دنیاست. چطور می شود در کشوری که خودشان آنجا رفته و به کثافت کشیده اند، در کشوری که دولت و مجلس دارد یک مهمان را به بهانه آزادی و مبارزه با تروریسم را با مدرکی که تاکنون به کسی ارایه نشده است بکشند.

وی افزود: چرا این مدارک به کنگره آمریکا ارایه نشده و اجازه نگرفته اند، اینها فکر می کنند مردم کورند و کر و خر. اینها با گلوله به پای خودشان زده اند و مثل خر در گل گیر کرده اند و هر روز یک کار غلط می کنند.

زاهدی اظهار داشت: من پروتکل ۱۹۶۸ را خودم امضا کردم اما آمریکا از آن خارج شد در حالیکه اوباما آن را قبول داشت، این مرد دیوانه است.

این مقام رژیم سابق اظهار داشت: من اگر توانش را داشتم در جنگ علیه آمریکا شرکت می کردم، ایران برای من ایران ۸۲ میلیونی است و نظام فعلی را چون حامی مردمش است قبول دارم. من به اصولی پایبند هستم و آن کشورم است، کسانی که از اجنبی پول می گیرند و برای کشورم ایجاد مشکل می کنند اینها آدم هایی هستند که پستان مادرشان گاز گرفته اند.

  • نویسنده : رامین فرهودی
  • منبع خبر : بی بی سی