رئیس‌جمهور گفت: فلسفه روز قدس این است که قدس فراموش نخواهد شد و فلسطین روزی آزاد می‌شود و ما نیز این ظلم و ستم را نمی پذیریم.

به گزارش شرح آنلاین به نقل از خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن روحانی صبح امروز (چهارشنبه) در جلسه هیئت دولت اظهار کرد: روز قدس امسال با شرایط خودش در مناطق سفید که نماز جمعه برقرار است، برگزار می‌شود. مردم در این مناطق ندای مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان می‌رسانند و آنهایی که در مناطق غیرسفید هستند از طریق فضای مجازی و در چارچوبی که امکانپذیر است، آن هدف اصلی را از یاد نمی‌بریم.

روحانی با بیان اینکه ما همیشه با ستم‌گران در ستیز هستیم و همیشه حامی مظلومین عالم خواهیم بود، اظهار کرد: یکی از ستون‌های اصلی نظام جمهوری اسلامی همین است که در برابر ستمگران بایستیم. مردم فلسطین بیش از ۷۰ سال است که از خانه و کاشانه خود آواره شدند و هر روز بر آنها ستم روا داشته می‌شود و همیشه قدرت‌های استکباری جهانی بویژه در رأس آنها آمریکا، حامی ظالمان، صهیونیست‌ها و آپارتاید بودند و برعلیه مظلومین تلاش کردند اما این باور ماست که حق در باربر باطل پیروز خواهد شد.

وی ادامه داد: درست است که فشارهای جدید علیه فلسطین انجام می‌شود اما اراده پولادین مردم فلسطین و مقاومت آنها ادامه می‌یابد و به نتیجه خواهد رسید.

رئیس‌جمهور تاکید کرد: فلسفه روز قدس این است که قدس فراموش نخواهد شد و فلسطین روزی آزاد می‌شود و ما نیز این ظلم و ستم را نمی‌پذیریم.

  • منبع خبر : مهر