سرمربی جدید تیم ماشین سازی تبریز، بعد از بازگشت دوباره به این تیم وظیفه سنگینی بر عهده دارد و بایستی امتیازات از دست رفته را جبران کند.

به گزارش شرح آنلاین به نقل از ایسنا، ماشین سازی تبریز در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال ایران، جام خلیج فارس میهمان نفت مسجد سلیمان خواهد بود.

 

کادر فنی سبزقبایان تبریزی بعد از بازی مقابل نساجی که دهمین شکست این فصل این تیم رقم خورد، برای سومین بار تغییر کرد و رضا مهاجری به عنوان سومین سرمربی این تیم بعد از رسول خطیبی و احد شیخ لاری معرفی شد تا بعد از مدتی که  از قطع همکاری او با باشگاه گذشته بود، دوباره سکان دار هدایت ماشین سازی شد.

 

تیم سبزپوش شهر تبریز حالا با تغییر در راس کادرفنی شرایط نسبتا بهتری را تجربه می‌کند، اما با توجه به اینکه تنها دو جلسه تمرینی را با هدایت رضا مهاجری پشت سر گذاشته اند،  احتمالا ناهماهنگی هایی در اعضای تیم وجود داشته باشد.

این دو تیم در بازی هفته قبل خود موفق به کسب پیروزی نشدند بطوریکه ماشین سازان با نتیجه ۲ بر ۱ مغلوب نساجی شدند و نفتی ها نیز با نتیجه ۲ بر ۲ مقابل شاهین شهرداری بوشهر به تساوی رضایت دادند.

 

باتوجه به اختلاف ۵ امتیازی بین ماشین سازی و نفت مسجدسلیمان، این دیدار از اهمیت بسیاری برای شاگردان مهاجری برخوردار است و می‌توانند با کسب نتیجه لازم به نیمه بالای جدول نزدیک شوند.

 

در خصوص بازی های رو در رو نیز این دو تیم تاکنون پنج بار در مقابل هم قرار گرفته اند که در دو بازی رفت و برگشت در لیگ دسته یک جام آزادگان یک برد نصیب نفت مسجد سلیمان شده و یک بازی نیز با تساوی به پایان رسیده است و در سه بازی دیگر این دو تیم نیز که در لیگ برتر انجام شده است، ۳ تساوی بدست آمده است و ماشین سازی تاکنون موفق به شکست رقیب مسجد سلیمانی خود نشده است.

بابک مرادی و شاهین توکلی از ماشین سازی و میثم نقی زاده از نفت مسجدسلیمان از حضور در این بازی محروم هستند.

این بازی در ورزشگاه شهید بهنام محمدی با قضاوت رضا عادل – جلیل شعرانی – حمیدرضا افشون – روح الله شریفی برگزار خواهد شد و حاتم بک پور بعنوان ناظر بازی حضور خواهد داشت.

  • منبع خبر : ایسنا