سومین پزشک مدافع سلامت در تبریز و اولین پزشک بیمارستان امام علی (ع) ارتش تبریز بر اثر ابتلا به کرونا به شهادت رسید.

به گزارش شرح آنلاین به نقل از ایسنا، دکتر مرضیه روشندل، فوق تخصص کودکان و نوزادان که پزشک بیمارستان امام‌ علی (ع) اداره بهداشت، امداد و درمان نزاجا در تبریز بود که شنبه، هجدهم مرداد ماه پس از مبارزه با بیماری کووید ۱۹ در راه خدمت به هموطنانش در خط مبارزه با کرونا جانش را از دست داد.

به گزارش ایسنا، پیش از این دکتر عباس میرهاشمی و دکتر مهران نامی عبداللهی از جامعه پزشکی بر اثر ابتلا به کرونا جانشان را از دست دادند.

رییس بیمارستان امام علی (ع) نیروی زمینی ارتش تبریز با صدور پیامی شهادت اولین شهید مدافع سلامت این بیمارستان را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

“شهادت همکار فرهیخته و متعهد، شهید فداکار سرکار خانم دکتر مرضیه روشندل فوق تخصص کودکان و نوزادان جمعی بیمارستان امام علی (ع) اداره بهداشت، امداد و درمان نزاجا که در جبهه جنگ بی‌امان با ویروس منحوس کرونا تا آخرین نفس ایستاد و جنگید، برای ما سربازان ولایت مدار ارتش جمهوری اسلامی ایران بسیار سخت و جانکاه است اما یاد و خاطره تلاش‌های صادقانه و شبانه‌روزی وی در کنار سایر مدافعان سلامت ارتش مخصوصاً در نجات جان بیماران کرونایی، همواره در یادها باقی خواهد ماند.

این واقعه به همه ما آموخت که کسانی که عهد خود را با خدایشان محکم بسته‌اند در راه نجات جان بیماران از هیچ کوششی فروگذار نکرده و همواره آماده جانفشانی هستند.

اینجانب با قلبی سرشار از اندوه، شهادت این مدافع سلامت را خدمت خانواده محترم ایشان، جامعه خدوم وولایت مدار ارتش و نیروهای مسلح، مردم شریف استان آذربایجانشرقی و تمامی کارکنان حوزه سلامت کشور، تسلیت عرض نموده و برای آن شهید علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسألت دارم.

سرهنگ پزشک ساسان محسنی

رییس بیمارستان امام علی(ع) نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ۱۸مردادماه ۱۳۹۹️”

  • منبع خبر : ایسنا