ممکن است هر فردی به دلایل مختلف نخواهد شماره تلفن خود را در اختیار دیگران بگذارد، اما گاهی برای استفاده از اپلیکیش‌های مختلف این کار اجتناب‌ناپذیر است.

به گزارش شرح آنلاین به نقل از ایسنا، بنابراعلام اسنپ، اگر شما هم شماره تلفن همراه را جزیی از اطلاعات شخصی خود قلمداد می‌کنید، حتما از قابلیت «تماس امن» اسنپ استفاده کنید. اسنپ با فعال‌سازی قابلیت پنهان‌سازی شماره تلفن در سراسر ایران، این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده که به وسیله یک شماره واسط باهم در ارتباط باشند. با ما همراه باشید تا با چگونگی فعال‌سازی این قابلیت آشنا شوید.

تنها با یک پیامک!

کاربران مسافر اسنپ می‌توانند با استفاده از این قابلیت بدون به اشتراک‌گذاری شماره تماس خود و از طریق یک شماره واسط با هم ارتباط برقرار کنند. قابلیت پنهان‌سازی شماره تماس کاربران در جهت احترام به حریم خصوصی کاربران و حفظ اطلاعات شخصی آن‌ها در اپلیکیشن اسنپ ایجاد شده است.

برای فعال‌سازی قابلیت تماس امن تنها کافی است با شماره موبایلی که در اسنپ حساب کاربری دارید کد   ۲۰۰ را به شماره ۱۰۰۰۵۵۰ پیامک کنید. پس از ارسال این کد پیامکی حاوی متن فعال شدن سرویس تماس امن برای شما ارسال می‌شود. از این پس شماره تماس راننده و شما برای یکدیگر پنهان‌سازی می‌شود و در صورت برقراری تماس شماره واسط ۰۹۰۱۰۰۰۹۰۰۱ را می‌بینید، راننده نیز شماره واسط ۰۹۰۱۰۰۰۹۰۰۲ را می‌بیند.

برای غیرفعال کردن این سرویس هم می‌توانید با همان شماره تلفنی که در اسنپ ثبت کرده‌اید عدد  ۲۰۱ را به شماره ۱۰۰۰۵۵۰ ارسال کنید. اسنپ با ارسال یک پیامک غیرفعال شدن این سرویس را به شما اطلاع می‌دهد. از آنجایی که کاربران راننده ناشنوا غالبا از طریق پیامک با مسافران ارتباط برقرار می‌کنند طرح تماس امن برای این دسته از افراد غیرفعال است. در مورد قابلیت تماس امن می‌توانید در بلاگ اسنپ بیشتر بخوانید.

  • منبع خبر : ایسنا