رئیس قوه قضائیه گفت: افشاگری‌های بدون اقدام و عمل اعتمادساز نیست و مردم انتظار دارند به فساد و خیانت، رسیدگی عادلانه صورت گیرد.

به گزارش شرح آنلاین به نقل از خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، آیت الله رئیسی  رئیس قوه قضائیه در جلسه شورای عالی قوه قضائیه اظهار کرد: افشاگری‌های بدون اقدام و عمل اعتمادساز نیست، مردم انتظار دارند به فساد و خیانت رسیدگی عادلانه صورت گیرد.

وی افزود: پیش داوری و گمانه زنی نکنید، اجازه دهید بر مبنای حق و قانون به گزارش‌های واصله رسیدگی شود.

رییس قوه قضاییه تصریح کرد: قضات ما دین خود را به دنیای دیگران نمی‌فروشند و تحت فشار قرار نخواهند گرفت.

آیت الله رییسی در بخشی از اظهاراتش بیان داشت: عاشورای حسینی به ما مقاومت در ظلم را می‌آموزد. اگر راهبرد مسئولان در ۲۸ مرداد برگرفته از عاشورای حسینی بود، آن کودتا توفیق نمی‌یافت.

وی ادامه داد: آنچه از برکات در این کشور و آنچه از افول قدرت‌های بزرگ می‌بینیم، حاصل مقاومت و ایستادگی است. در افتضاح سیاسی اخیر، آمریکا فکرش را هم نمی‌کرد که در عرصه سیاست بین الملل تنها بماند و این نشان می‌دهد که ایستادگی و مقاومت راهبرد اثر بخش است.

رییس قوه قضاییه یادآور شد: اقدام اخیر امارات، خیانت به اسلام، آرمان فلسطین و امت اسلامی بود. امارات باید منتظر واکنش‌ها به خیانتی که در حق فلسطین کرد، باشد.

آیت الله رییسی گفت: در جلسه شورای اقتصادی سران قوا، قوه قضائیه هم شروط و نظرات خود را که بر گرفته از جلسات متعدد کارشناسی بود به دولت منتقل کرد و امیدواریم با در نظر گرفتن این شروط، گره‌گشایی از زندگی مردم صورت پذیرد.

مشروح خبر متعاقبا منتشر می‌شود.

  • منبع خبر : فارس