دبیر شورای نگهبان گفت: عادی و علنی کردن روابط برخی کشورهای مرتجع منطقه با رژیم صهیونیستی، هرگز کمکی به بقای این رژیم جعلی نخواهد کرد.

به گزارش شرح آنلاین به نقل از خبرگزاری مهر، آیت‌الله احمد جنتی امروز(چهارشنبه) در جلسه شورای نگهبان با تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام محرم، اظهارداشت: اقدام دولت مرتجع امارات در عادی کردن روابط خود با رژیم صهیونیستی، بسیار ننگین و خباثت آلود است.

مردم جهان اسلام خیانت حکام خود فروخته خود را فراموش نمی‌کنند

وی تاکید کرد: اگرچه برخی کشورهای خلیج فارس همچون عربستان و امارات سالهاست روابط پنهانی با رژیم کودک‌کش صهیونیستی دارند، اما مردم جهان اسلام خیانت حکام خود فروخته خود را فراموش نمی‌کنند.

دبیر شورای نگهبان همچنین ضمن قدردانی از پیام قاطعانه رییس مجلس در محکومیت اقدام اخیر امارات، تصریح کرد: عادی کردن و علنی کردن روابط برخی کشورهای مرتجع منطقه با رژیم صهیونیستی، هرگز کمکی به بقای این رژیم جعلی نخواهد کرد.

سرنگونی دولت مصدق نتیجه اعتماد به استکبار بود

آیت الله جنتی در ادامه سخنان خود به کودتای ننگین ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ اشاره و با تاکید بر اینکه آمریکا همواره باید به خاطر این کودتا شرمنده ملت ایران باشد، خاطرنشان کرد: در همین ایام بود که انگلیس و آمریکا دولت مصدق را سرنگون کردند؛ این اتفاق نتیجه اعتماد به استکبار بود. البته بعد از انقلاب اسلامی با وجود همه تحرکات و تلاش‌های آمریکا، به برکت تدابیر امام و مقام معظم رهبری و هوشیاری مردم دست این دولت زورگو از ایران کوتاه شده است.

وی با اشاره به رحلت آیت‌الله تسخیری به رفاقت دیرینه خود با آن مرحوم اشاره کرد و در تشریح ابعاد شخصیتی این عالم مجاهد گفت: آیت‌الله تسخیری حقیقتاً انسان منحصر به فردی بود؛ وی خدمات فرهنگی زیادی به جهان اسلام کرد و با وجود بیماری جسمی، روحیه استواری داشت که امیدواریم روح ایشان قرین رحمت الهی باشد.

دبیر شورای نگهبان بر لزوم توجه هرچه بیشتر مردم به رعایت مسائل بهداشتی در مراسم عزاداری امسال سرور و سالار شهیدان تاکید کرد.

  • منبع خبر : مهر