مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز اعلام کرد: همزمان با فرا رسیدن چهلمین سالگرد دفاع مقدس، نقاط مختلف سطح تبریز با یاد و خاطره شهدای هشت سال حماسه ماندگار مزین شد.

به گزارششرح آنلاین به نقل از  شهریار، سعید حاجی‌زاده با گرامیداشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس گفت: این فضاسازی‌ها با هدف گرامیداشت هفته دفاع مقدس و پاسداشت جایگاه رزمندگان و شهدای جنگ هشت ساله در معابر و میادین پرتردد شهری اکران شده است.

او افزود: اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز با همکاری امور ارتباطات مناطق ۱۰گانه شهر، نسبت به اکران ۳۰۰ بنر و بیلبورد برگرفته از مفاهیم دفاع مقدس اقدام کرده است.

حاجی‌زاده بیان کرد: در کنار متن و پیام هایی با مضمون دفاع مقدس، تصاویر و اسامی شهدای هشت سال دفاع مقدس از جمله  سپاهیان جان بر کف، بسیجیان دلیر، ارتشیان غیور و جهادیان مخلص و همچنین پرچم مقدس ایران اسلامی در این بنرها و بیلوردها نقش بسته است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز با تاکید بر لزوم تداعی بیش از پیش آرمان‌های دفاع مقدس و شهدای جنگ، یادآور شد: امسال نیز همچون سال‌های گذشته اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز با فضاسازی‌های گسترده این رویداد مهم تاریخی را گرامی داشته است.

  • منبع خبر : شهریار