مدیرعامل ایران خودرو تبریز گفت: حقوق شهریورماه کارگران ایران خودرو تبریز به زودی پرداخت می‌شود و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

به گزارش شرح آنلاین به نقل از مهر، حمید حاجی زاد منصور در خصوص برخی تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر اعتصاب و تحصن کارگران ایران خودروی تبریز گفت: این مسائل صحت نداشته و هم اکنون خطوط مونتاژ ایران خودرو تبریز در حال فعالیت است.

وی با بیان اینکه اعتراض برخی از کارگران بابت تأخیر در پرداخت حقوق شهریورماه بود، که به زودی با پیگیری‌هایی که انجام دادیم پرداخت می‌شود.

حاجی زاد منصور همچنین در خصوص رشد میزان تولید خودرو در این شرکت نیز گفت: روند تولید خودرو در ایران خودرو تبریز افزایش داشته است و با اینکه با مشکل شیوع ویروس کرونا روبه رو هستیم ولی این موضوع تأثیری بر فعالیت شرکت ایران خودرو تبریز نداشته و با تلاش کارکنان ایران خودرو تبریز توانست در نیمسال اول سال جاری بیش از ۳۲ هزار خودروی سمند و سورن تولید کند.

مدیرعامل ایران خودرو تبریز با اشاره به اینکه میانگین تولید خودرو در این سایت روزانه ۴۰۰ دستگاه است، گفت: طی نیمه اول امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در تولید خودرو رشد ۵۰ درصدی داشته‌ایم.

  • منبع خبر : مهر