معاون استان‌های صدا و سیما با انتشار متنی به سرقت گردنبند از علی دایی واکنش نشان داد و به تمجید از وی پرداخت.

به گزارش شرح آنلاین به نقل از خبرگزاری مهر، علی دارابی در پستی که به همراه انتشار فیلمی از گلزنی‌های علی دایی منتشر کرده، نوشته است: «در ابتدا خواستم علی دایی را مختصری معرفی کنم دیدم کار بیهوده‌ای است. آنقدر در ورزش فوتبال برای کشور افتخار آفریده که نیازی به این کار نیست.

در خبرها و تصاویر دیدیم که سارقان در مقابل چشمان دخترشان پس از درگیری، به ایشان دستبرد زدند. نمی‌توان فرض کرد که این سارق علی دایی را نمی شناخته؛ چرا که مگر کسی هست که او را نشناسد؟! نه تنها در ایران بلکه در جهان. حتی رونالدو هم آرزو می‌کند رکورد گل علی دایی را بزند، او که بارها و بارها غیرت خود را در هماورد با حریفان ایران به نمایش گذاشته است.

یادمان نخواهد رفت ضربه سر جانانه و از خود گذشته علی دایی را در بازی با کویت که هیچ بازیکنی در جهان نمی‌توانست چنین گلی بزند که بعد، تیتر گزارشگران و خبرهای فوتبال این شد: «علی دایی با این گل قوانین فیزیک را نقض کرد».

بوسه‌هایت پس از هر گل بر پرچم ایران و دست بر آسمان بردنت برای تشکر از خدا همیشه در خاطره‌ها خواهد ماند. اینکه کشور در شرایط اقتصادی دشوار است قبول! اما دزدی!؟

سارق محترم یا نا محترم؛
تو فقط طلا ندزدیدی!؟ تو «عیار» همه فوتبال دوستان و ورزشکاران را ربودی.

بدون شک تو هم یکی از میلیون‌ها آدمی هستی که به او افتخار کردی و با گل‌هایش از شادی به آسمان پریدی و چه بسا تو بهتر از ما او را بشناسی! اما این را به یاد داشته باش «لقمه حرام تا آبروی تو را نبرد دست از سر تو بر نخواهد داشت».

راستی، آقای دایی، دست مریزاد
ضربه خوب و حرفه‌ای به سارق زدی.
یا علی

در پایان جا دارد ناجا امنیت عمومی جامعه را بالا ببرد و محاکم قضایی با مجرمان از جمله چنین مواردی به اشد مجازات عمل کنند. احساس امنیت در یک جامعه برای مردم «حیاتی» است و شوخی بردار نیست.

  • منبع خبر : مهر