با حضور رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)، ۳۵۴ واحد مسکونی مددجویان زلزله‌زده در آذربایجان شرقی، تحویل خانواده‌های تحت حمایت شد.

به گزارش شرح آنلاین به نقل از ایسنا، سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)، در مراسم واگذاری ۳۵۴ واحد مسکونی احداث شده برای مددجویان زلزله‌زده در شهرستان ترکمنچای آذربایجان شرقی، گفت: به لطف الهی با تلاش امدادگران کمیته امداد و با همراهی بسیج سازندگی و بنیاد مسکن، یکسال پس از وقوع زمین‌لرزه در این شهرستان، واحدهای تخریب شده مددجویان ساخته شده و به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: امروز در مجموع ۸۹۲ واحد مددجویی در استان افتتاح می‌شود که ۳۵۴ واحد آن مربوط به مناطق زلزله‌زده و مابقی متعلق به خانواده‌های نیازمند در سطح استان است‌.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته، ۲۰۰ واحد مسکونی مددجویان آسیب‌دیده از زلزله نیز به طور کامل تعمیر و تحویل خانواده‌های تحت حمایت شد.

به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، بختیاری با تقدیر از همت مسئولان استانی، خیران، گروه‌های جهادی و مردم آذربایجان شرقی به دلیل همدلی با محرومان و کمک به کمیته امداد در ساخت مسکن نیازمندان، گفت: با این تلاش همگانی، با محوریت حجت‌الاسلام والمسلمین آل هاشم نماینده، ولی فقیه در استان، مددجویان زلزله‌زده امسال فصل سرما در خانه‌های خود به سر خواهند کرد.

  • منبع خبر : ایسنا