شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه، با صدور اطلاعیه‌ای از کاهش ساعات کاری و تغییر مسیر تردد اتوبوسرانی تبریز خبر داد.

به گزارش شرح آنلاین به نقل از اینسا، در این اطلاعیه آمده است:

پیرو مصوبه ستاد محترم مبارزه با کرونا شهرستان تبریز و بنا به ضرورت سلامتی شهروندان محترم و در جهت جلوگیری از شیوع کرونا ناشی از تجمع در هسته مرکزی شهر، از روز شنبه مورخ ۱۳۹۹/۸/۲۴  تا اطلاع ثانوی فعالیت ناوگان اتوبوسرانی در کلیه خطوط از ساعت ۶.۱۵ صبح تا ساعت ۷.۳۰ شب است.

ضمنا از تاریخ فوق، ورود اتوبوس‌ها به هسته‌ی مرکزی شهر ممنوع بوده و اتوبوس‌های مسیرهای پایانه‌ها ضمن عدم مراجعه به پایانه‌های موجود در مرکز شهر به شرح ذیل خدمات رسانی خواهند کرد.

۱. اتوبوس‌های مسیرهای مستقر در  پایانه‌های خاقانی، میدان شهدا و پایانه جمهوری اسلامی از مبدا پل قاری به سمت انتهای مسیرها و بالعکس تردد خواهند کرد.

۲. اتوبوس‌های مسیرهای مستقر در پایانه محققی غربی و مسیر ۱۰۷ خیام از مبدا میدان باغ فجر به سمت انتهای مسیرها و بالعکس خدمات دهی خواهند کرد.

۳. اتوبوس‌های مسیرهای مستقر در پایانه محققی شرقی شامل (خطوط ۱۲۶-۱۰۶-۱۵۱-۱۰۵و ۱۰۴) از مبدا خیابان مصلی به سمت انتهای مسیرها و بالعکس و اتوبوس‌های خطوط ۱۰۲ و ۱۰۳ از مبداء چهار راه شهید بهشتی به سمت انتهای مسیرها و بالعکس تردد خواهند کرد.

۴. اتوبوس‌های مسیرهای مستقر در پایانه شهید مطهری به تناسب مسیر حرکتی از مبداء ضلع شمالی خیابان شهید مطهری و چهار راه فلسطین به طرف انتهای مسیرها و بالعکس خدمات دهی خواهند کرد.

۵. در مسیر تندرو، اتوبوس‌های این مسیر در ایستگاه‌های هسته مرکزی شهر حدفاصل موزه آذربایجان تا خیابان ۲۲ بهمن (ایستگاه بازار میلاد) و بالعکس توقف و مسافرگیری یا پیاده کردن مسافر انجام نخواهد شد و توقف در سایر ایستگاه‌ها طبق روال قبلی خواهد بود.

  • منبع خبر : ایسنا