سرمربی تیم ملی فوتبال پرتغال به تلاش بازیکنان تیمش برای کمک به کریستیانو رونالدو و شکستن رکورد علی دایی در بازی‌های رسمی واکنش نشان داد.

به گزارش شرح آنلاین به نقل از خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال پرتغال امشب در رقابت‌های لیگ اروپا در حالی به مصاف کرواسی می‌رود که نگاه خیلی از رسانه‌ها به «کریستیانو رونالدو» ستاره پرتغالی و نزدیک شدن او به رکورد آقای گلی علی دایی است.

علی دایی سالهاست که با ۱۰۹ گل زده عنوان آقای گلی فوتبال جهان را در اختیار دارد و رونالدو با گل هفته گذشته توانست تعداد گل‌های ملی خود را به عدد ۱۰۲ افزایش بدهد. به این ترتیب اسطوره پرتغالی برای رسیدن به رکورد کاپیتان پیشین تیم ملی ایران تنها به هفت گل دیگر نیاز دارد.

این موضوعی بود که خبرنگاران روز گذشته از «فرناندو سانتوس» سرمربی پرتغال در نشست خبری پیش از بازی با کرواسی سئوال کردند.

سانتوس در خصوص اینکه آیا ملی پوشان پرتغال به رونالدو برای شکستن رکورد دایی کمک می‌کنند؟ گفت: قطعاً نه. بازیکنان در بازی‌های رسمی به آن فکر نمی‌کنند. هیچکس به رکورد رونالدو فکر نمی‌کند.

سرمربی پرتغال ادامه داد: اینکه بازیکنان بگویند به رونالدو پاس می‌دهیم تا گلزنی کند؛ این ممکن نیست. حتی رونالدو هم این را دوست ندارد. شاید این اتفاق در بازی‌های دوستانه رخ بدهد. من به اندازه کافی در فوتبال بوده‌ام که بدانم این اتفاق در موقعیت‌های متفاوت رخ داده است و به یک نفر برای شکستن رکورد کمک شود. این اتفاق افتاده است. گاهی اوقات بازیکنانی وجود دارند که می‌خواهند به هم تیمی خود کمک کنند؛ حتی به صورت ناآگاهانه.

سانتوس تاکید کرد: مردم با هم تلاش و کمک می‌کنند تا یک نفر به رکورد و افتخارات شخصی برسد اما در این مورد غیر ممکن است. مطمئن هستم رونالدو هم به این موضوع به عنوان یک چیز مثبت نگاه نمی‌کند.

  • منبع خبر : مهر