مالک باشگاه تراکتور با صدور پیامی، پنجاهمین سالگرد تاسیس این باشگاه را به هواداران پرشور تبریک گفت.

به گزارش شرح آنلاین، متن پیام محمدرضا زنوزی مطلق به شرح زیر است:

به نام خداوند بخشاینده بخشایشگر
خالق بی‌همتا را شاکریم که سعادت خدمت به مردمانی وارسته و پرشور را بر ما ارزانی داشته تا آنچه مجالی برای ادای دین در قبال وطن خود فراهم گردد.

تقارن پنجاهمین سال تأسیس باشگاه تراکتور با دوره تحول و پوست اندازی این باشگاه در قالب بخش خصوصی نشان از تعالی خانواده بزرگ تراکتور در سایه حضور و حمایت هواداران پرشور دارد.

پیش‌تر امیدمان بر آن بود که با ریشه‌کن شدن بیماری کرونا، جشنی بزرگ را به مناسبت پنجاهمین سال تأسیس باشگاه در جوار پرشورها برپا کنیم امّا این امکان مقدور نگردید.
به هر روی این رویداد تاریخی را به هواداران پرشور تراکتور تبریک گفته و آرزو می‌کنیم که در دوره پیش رو افتخاراتی در شأن تاریخ بزرگ این باشگاه ثبت گردد.

پیام تبریک مدیرعامل و اعضای هئیت مدیره به مناسبت ۵۰ سالگی تراکتور

مدیرعامل باشگاه تراکتور نیز با صدور پیامی مجزا، سرمایه اجتماعی باشگاه را خیل عظیم هواداران متعصب و پرشور عنوان کرد.

متن پیام «سجاد سیاح» مدیرعامل باشگاه و اعضای هیئت مدیره باشگاه تراکتور به شرح زیر است:

«باسمه تعالی
تراکتور امروز پنجاهمین سال حیات خود را جشن گرفت؛ نیم قرن تجربه، نیم قرن فراز و فرود، نیم قرن پُر از افتخار و سرافرازی برای باشگاه عزیزمان رقم خورده و حالا وقت رساندن تراکتور به اوج قله‌هاست. طی سال‌های گذشته هواداران تراکتور پابه‌پای تیم‌شان خوشحالی کردند، اشک ریختند، خندیدند و ناراحت شدند. ۵۰ سالگی اوج تنومندی یک درخت است و وقت برداشت محصول.

هرچند که شرایط ویژه محدودیت‌های شیوع ویروس کرونا، امکان حماسه آفرینی پرشور را از همه عاشقان و هواداران پرشور تراکتور سلب کرد ولیکن همه قلب‌هایی که با شنیدن نام پرافتخار «تراکتور» به تپش می‌افتند همواره در اعماق وجود خود به نیکی و شادی لحظه لحظه این خاطره را گرامی داشتند.

هواداران پرشور و طرفداران عزیز و متعصب تراکتور؛
با یکدیگر هم قسم شده ایم تا گام در مسیر خدمت نهیم و نام آوری کنیم در این راه.
یافتن آن روشنای امید و خلق آن اتفاق مبارک در دستان ماست.

یکی شدن و انسجام، رمز عبور از شبِ شکست و رسیدن به صبح دلنشین پیروزی است.
با اقتدار و عظمت، از نام نامی تراکتور، وام می‌گیریم و زمزمه دوست داشتن را با اهالی اهلِ دلِ تراکتور تمرین می‌کنیم.

اینجانب به اتفاق همه اعضای هیات مدیره و همچنین کلیه کادر اداری و پشتیبانی با کمال افتخار و مسرت، پنجاهمین سال تاسیس باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور را به همه شما تبریک و تهنیت عرض نموده و از آستان کبریایی، سربلندی و عاقبت به خیری همه عزیزان را طلب می‌کنم.

باشد که به بلندای نام شریف تراکتور، روزگارانی درخشان برای تراکتور رقم زنیم و هیچ‌گاه فراموش نخواهیم کرد که تمام هستی و دارایی باشگاه معظم تراکتور و به بیان بهتر سرمایه اجتماعی ما فقط و فقط خیل عظیم هواداران متعصب و پرشور است فلذا پیام تبریک خود را اینگونه خاتمه می‌دهیم که: “ما بدان مقصد عالی نتوانیم رسید / هم مگر پیش نهد لطف شما گامی چند”.
یل یاتار، طوفان یاتار، یاتماز تراکتور بایراقی»