مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز به تشریح عملکرد این اداره کل در حوزه فضاسازی شهری به مناسب نخستین سالگرد شهادت سپهبد قاسم سلیمانی پرداخت و گفت: فضاسازی های امسال با محوریت فرازهایی از وصیت نامه سردار دل ها و جملات قصار از ایشان اختصاص داشت که در مجموع به میزان سه هزار مترمربع در مناطق ۱۰ گانه نصب شد.

به گزارش شرح آنلاین به نقل از شهریار، سعید حاجی‌زاده گفت: ۱۰۰ بنر و بیلبورد شهری به متراژ ۱۴۰۰ مترمربع حاوی مضامین مهمی از وصایای سپهبد شهید قاسم سلیمانی که خطاب به آحاد مردم، اقشار مختلف و مسئولان است، توسط اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز در سطح شهر اکران شد.
او اضافه کرد: علاوه بر این، پوسترهایی در سه طرح متفاوت و با عنوان «من قاسم سلیمانی‌ام» که برگرفته از نکات کلیدی وصیت‌نامه سردار دل ها است، چاپ و در سطح گسترده توزیع شد.
حاجی‌زاده، چاپ و نصب پرچم با عنوان «ما ملت امام حسینیم»، چاپ و توزیع سربند «من قاسم سلیمانی هستم»، چاپ و توزیع گل سینه منقش به تصویر سپهبد شهید سلیمانی و نصب یادمان ایشان به همراه شهیدان مهدی باکری و ابومهدی المهندس در میدان مرکزی شهر تبریز، را از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط این اداره کل برشمرد.
او تصریح کرد: علاوه بر شهرداری مرکز، امور ارتباطات مناطق ۱۰‌گانه و سازمان‌های تابع شهرداری نیز در گرامیداشت دهه بصیرت و میثاق با ولایت اقدام به چاپ، نصب و توزیع ۱۶۶۲ مترمربع بنر، پوستر و پرچم کردند.
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز با اشاره به انتشار فراخوان پویش «من قاسم سلیمانی هستم» خاطرنشان کرد: شهروندان در این پویش، دل‌نوشته‌های خود را در قالب تک جمله یا عکسی از خود به همراه عکس سردار دل‌ها و یا «سربند من قاسم سلیمانی» هستم، به این پویش ارسال می کنند که این آثار با نام خود آنها در سطح شهر اکران و جوایزی نیز به آثار پرمحتوا و مبتکرانه اهدا خواهد شد.
حاجی‌زاده با اشاره به برنامه های مشارکتی اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز با دیگر ارگان‌های انقلابی در پاسداشت دهه بصیرت و میثاق با ولایت اعلام داشت: همزمان با سالروز شهادت شهید قاسم سلیمانی، ۱۴ کاروان صوتی با همکاری سپاه تبریز اقدام به  پخش سرود، فرازهایی از وصیت‌نامه و نماهنگ‌هایی از سردار سلیمانی در سطح شهر می‌کنند.
او افزود: همچنین در مناسبت گرامیداشت دهه بصیرت و میثاق با ولایت و با همکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و حوزه هنری استان در چاپ و نصب بنر و پوستر مشارکت و در سطح شهر نصب شد.

  • منبع خبر : شهریار