آیین تکریم و معارفه مدیران کل سابق و جدید حفاظت محیط زیست آذربایجان‌شرقی در شورای اداری استان برگزار شد.

به گزارش شرح آنلاین به نقل از ایسنا، جلسه شورای اداری آذربایجان شرقی به ریاست محمدرضا پورمحمدی و با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد.

استاندار آذربایجان‌شرقی در بخشی از این جلسه از زحمات و تلاش‌های هفت ساله حمید قاسمی در کسوت مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قدردانی کرد.

همچنین حسن عباس‌نژاد که از سوی رییس سازمان محیط زیست کشور به عنوان مدیرکل جدید حفاظت محیط زیست استان منصوب شده بود، حکم خود را دریافت کرد.

مدیرکل جدید حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی عصر امروز با حضور در گلزار شهدا تبریز ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا رسما کار خود را آغاز کرد.

حسن عباس نژاد در ابتدای آغاز فعالیت به عنوان مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهدای انقلاب، هشت سال جنگ تحمیلی، شهدای حادثه منا و مدافعین حرم آل الله با نثار شاخه گل و قرائت فاتحه ادای احترام کرد.

وی در حاشیه این برنامه گفت: آنچه امروز ما داریم از برکت و رشادت های شهداست و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیز نیست.

عباس نژاد گفت: مکتب شهدا نقشه راه ما در انجام به وظیفه بوده و خواهد بود.

وی افزود: امروز با توسل و تمسک از شهدای گرانقدر فعالیت خود را آغاز و امیدوارم در این مسیر شهدا یار و یاور ما باشند.

وی در ادامه به ایثارگری های محیط بانان شهید و جانباز نیز اشاره کرد و ادامه داد: قطعا باید از این عزیزان،گذشتگان و پیشکسوتان خود درس آموخت و باید قدردان این عزیزان باشیم.

مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی در پایان گفت: از درگاه خداوند منان برای روح بلند همه شهدای عالی مقام و محیط بانان شهید این دیار همیشه قهرمان علو درجات و رحمت واسعه را خواستارم.

  • منبع خبر : ایسنا